2min. doba čtení

Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod

Světový lídr v oblasti distribuce krmiv pro zvířata poprvé testuje pop-up obchod „Objevujeme Royal Canin“. Testovací fáze bude probíhat tři měsíce a zákazníkům nabídne řadu pohlcujících zážitků. Ambice? Definování vhodného ekonomického modelu a otevření vlastních prodejen.

Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod

Nový druh maloobchodních prodejen

Společnost Royal Canin otevřela svůj obchod na adrese 126 rue de Turenne ve 3. pařížském obvodu. Tento prostor o rozloze 170 m2 věnovaný kočkám a psům bude během tří měsíců nabízet osm interaktivních zážitků, které vám umožní sblížit se s vaším domácím mazlíčkem. 

U vchodu do provozu je zřízena fotobudka, ve které si můžete pořídit černobílou fotografii se svým domácím mazlíčkem. 

Každou sobotu se v prostorách koná hodinová konference (30 minut prezentace a 30 minut otázek a odpovědí) pro přibližně 15 účastníků a věnuje se například tématům, jak poskytnout první pomoc vašemu domácímu mazlíčkovi v případě zranění. PR manažerka Claudine Besserer vysvětluje, že cílem je analyzovat nejpopulárnější témata. „Už nyní pozorujeme větší zájem o výchovu a chování domácích mazlíčků“ doplňuje. 

Každý pátek obchod nabízí černobílé portrétové fotografování se psem nebo kočkou od fotografa zvířat, která se posílá e-mailem. „Do konce testovací fáze máme plný počet obsazených míst!“ 

zdroj: RoyalCanin

Pro zájemce přinášejí kurz „Neuvěřitelné inovace“, kde spolu s dalšími značkami přiblíží potřeby jednotlivých plemen psů a koček.

Od března Lab nabízí bezplatné vzdělávací hodinové procházky v okolí pro zhruba desítku majitelů psů. „Za přítomnosti odborného lektora naučíme majitele, jak venčit psy bez tahání vodítka a ve spolupráci se start-upem Pet Talk jim prostřednictvím cvičení a her poskytneme další rady a doporučení,“ vysvětluje Claudine Besserer.

Cílem provozu je spojit objevy, technologie, know-how a zjistit očekávání majitelů domácích mazlíčků. „Každé tři až čtyři měsíce přineseme nové koncepty k testování, abychom zákazníkům pomohli najít nejlepší zážitek pro ně a jejich domácího mazlíčka.“

Primární role nových formátů pop-up prodejen je spojit komunitní a kulturní zážitek.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+