2 min. doba čtení

Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod

Světový lídr v oblasti distribuce krmiv pro zvířata poprvé testuje pop-up obchod „Objevujeme Royal Canin“. Testovací fáze bude probíhat tři měsíce a zákazníkům nabídne řadu pohlcujících zážitků. Ambice? Definování vhodného ekonomického modelu a otevření vlastních prodejen.

Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod

Nový druh maloobchodních prodejen

Společnost Royal Canin otevřela svůj obchod na adrese 126 rue de Turenne ve 3. pařížském obvodu. Tento prostor o rozloze 170 m2 věnovaný kočkám a psům bude během tří měsíců nabízet osm interaktivních zážitků, které vám umožní sblížit se s vaším domácím mazlíčkem. 

U vchodu do provozu je zřízena fotobudka, ve které si můžete pořídit černobílou fotografii se svým domácím mazlíčkem. 

Každou sobotu se v prostorách koná hodinová konference (30 minut prezentace a 30 minut otázek a odpovědí) pro přibližně 15 účastníků a věnuje se například tématům, jak poskytnout první pomoc vašemu domácímu mazlíčkovi v případě zranění. PR manažerka Claudine Besserer vysvětluje, že cílem je analyzovat nejpopulárnější témata. „Už nyní pozorujeme větší zájem o výchovu a chování domácích mazlíčků“ doplňuje. 

Každý pátek obchod nabízí černobílé portrétové fotografování se psem nebo kočkou od fotografa zvířat, která se posílá e-mailem. „Do konce testovací fáze máme plný počet obsazených míst!“ 

zdroj: RoyalCanin

Pro zájemce přinášejí kurz „Neuvěřitelné inovace“, kde spolu s dalšími značkami přiblíží potřeby jednotlivých plemen psů a koček.

Od března Lab nabízí bezplatné vzdělávací hodinové procházky v okolí pro zhruba desítku majitelů psů. „Za přítomnosti odborného lektora naučíme majitele, jak venčit psy bez tahání vodítka a ve spolupráci se start-upem Pet Talk jim prostřednictvím cvičení a her poskytneme další rady a doporučení,“ vysvětluje Claudine Besserer.

Cílem provozu je spojit objevy, technologie, know-how a zjistit očekávání majitelů domácích mazlíčků. „Každé tři až čtyři měsíce přineseme nové koncepty k testování, abychom zákazníkům pomohli najít nejlepší zážitek pro ně a jejich domácího mazlíčka.“

Primární role nových formátů pop-up prodejen je spojit komunitní a kulturní zážitek.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+