![Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2022/03/58151e8e39c2886e7e98edfcfc18bae5-1200x630.jpg)
Nový druh maloobchodních prodejen
Společnost Royal Canin otevřela svůj obchod na adrese 126 rue de Turenne ve 3. pařížském obvodu. Tento prostor o rozloze 170 m2 věnovaný kočkám a psům bude během tří měsíců nabízet osm interaktivních zážitků, které vám umožní sblížit se s vaším domácím mazlíčkem.
U vchodu do provozu je zřízena fotobudka, ve které si můžete pořídit černobílou fotografii se svým domácím mazlíčkem.
Každou sobotu se v prostorách koná hodinová konference (30 minut prezentace a 30 minut otázek a odpovědí) pro přibližně 15 účastníků a věnuje se například tématům, jak poskytnout první pomoc vašemu domácímu mazlíčkovi v případě zranění. PR manažerka Claudine Besserer vysvětluje, že cílem je analyzovat nejpopulárnější témata. „Už nyní pozorujeme větší zájem o výchovu a chování domácích mazlíčků“ doplňuje.
Každý pátek obchod nabízí černobílé portrétové fotografování se psem nebo kočkou od fotografa zvířat, která se posílá e-mailem. „Do konce testovací fáze máme plný počet obsazených míst!“
![](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2022/03/Reportage-Royal-Canin-teste-retail-physique-Paris-Des-ateliers-conferences-destination-proprietaires-chiens-2-F.jpg)
zdroj: RoyalCanin
Pro zájemce přinášejí kurz „Neuvěřitelné inovace“, kde spolu s dalšími značkami přiblíží potřeby jednotlivých plemen psů a koček.
Od března Lab nabízí bezplatné vzdělávací hodinové procházky v okolí pro zhruba desítku majitelů psů. „Za přítomnosti odborného lektora naučíme majitele, jak venčit psy bez tahání vodítka a ve spolupráci se start-upem Pet Talk jim prostřednictvím cvičení a her poskytneme další rady a doporučení,“ vysvětluje Claudine Besserer.
Cílem provozu je spojit objevy, technologie, know-how a zjistit očekávání majitelů domácích mazlíčků. „Každé tři až čtyři měsíce přineseme nové koncepty k testování, abychom zákazníkům pomohli najít nejlepší zážitek pro ně a jejich domácího mazlíčka.“
Primární role nových formátů pop-up prodejen je spojit komunitní a kulturní zážitek.