2 min. doba čtení

Společnost Klarna dokončila akvizici oblíbeného srovnávače cen PriceRunner

Švédská společnost Klarna – známá díky službě Buy Now, Pay Later oznámila dokončení akvizice společnosti PriceRunner. Ta poskytuje služby porovnávání nákupů v severní Evropě a Spojeném království. 

Společnost Klarna dokončila akvizici oblíbeného srovnávače cen PriceRunner

Od listopadového prohlášení společnosti Klarna ohledně akvizice s PriceRunner uběhlo necelých pět měsíců a nyní se vše podařilo dokončit. PriceRunner poskytne globální retailové bance Klarna další funkce včetně bohatého vyhledávání produktů, porovnávání cen a recenzí produktů, které se přizpůsobí nákupnímu seznamu zákazníků a pomohou jim ušetřit čas a peníze. 

Akvizice pomůže statisícům partnerům společnosti k vyšší návštěvnosti a obratu 

Více než 400 000 globálních maloobchodních partnerů společnosti Klarna a společnosti PriceRunner budou profitovat díky vyšší návštěvnosti svých webových stránek a optimalizovaných marketingových možností. 

Klarna je aktivní ve 45 zemích světa a má více než 147 milionů aktivních zákazníků.

Mikael Lindahl, výkonný ředitel společnosti PriceRunner, uvedl: „Posledních pět let jsme strávili přestavbou společnosti PriceRunner s cílem vytvořit nejlepší službu porovnávání nákupů ve své třídě. Společnost Klarna považujeme za ideálního partnera pro dosažení naší dlouhodobé vize stát se nejoblíbenější službou porovnávání nákupů na světě.” 

V současnosti je společnost Klarna aktivní ve 45 zemích světa a má více než 147 milionů aktivních zákazníků. Akvizicí společnosti PriceRunner se chce švédská BNPL platforma stát také konkurenční alternativou pro další maloobchodní partnery. Jejím cílem je rovněž zmenšovat rozdíly v objemu prodeje mezi maloobchodními giganty jako jsou Amazon, Google a Facebook. 

Proč jsou cenové srovnávače pro e-shopy tak důležité?

Cenové srovnávače jsou nejrychlejší a nejefektivnější možnost, jak získat nové klienty a zvětšit obraty e-shopu při velmi dobrém PNO (podíl nákladů na obratu). Porovnání cen může zákazníkům pomoci při finálním nákupním rozhodnutí a e-shopům při zvětšování obratů. Srovnávač (comparison shopping website) je vlastně vyhledávač, který návštěvníci e-shopů používají k filtrování a srovnávání produktů podle ceny, vlastností, hodnocení a dalších kritérií. Na Slovensku jsou největší srovnávače Heureka.sk, Pricemania.sk a Najnakup.sk, Česko zase ovládly weby Heureka.cz, Zbozi.cz a Srovname.cz.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů
3 min. doba čtení

Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů

Evropská e-commerce scéna se dramaticky mění a čínské platformy získávají stále větší podíl na trhu. Zatímco v roce 2023 se domácí e-commerce růst v Číně zpomalil na slabých 3,5 % – což je méně než růst většiny TOP 10 globálních trhů – čínští giganti hledají příležitosti k expanzi směrem na západ.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+