3min. doba čtení

Společnost Klarna dokončila akvizici oblíbeného srovnávače cen PriceRunner

Švédská společnost Klarna – známá díky službě Buy Now, Pay Later oznámila dokončení akvizice společnosti PriceRunner. Ta poskytuje služby porovnávání nákupů v severní Evropě a Spojeném království. 

Společnost Klarna dokončila akvizici oblíbeného srovnávače cen PriceRunner

Od listopadového prohlášení společnosti Klarna ohledně akvizice s PriceRunner uběhlo necelých pět měsíců a nyní se vše podařilo dokončit. PriceRunner poskytne globální retailové bance Klarna další funkce včetně bohatého vyhledávání produktů, porovnávání cen a recenzí produktů, které se přizpůsobí nákupnímu seznamu zákazníků a pomohou jim ušetřit čas a peníze. 

Akvizice pomůže statisícům partnerům společnosti k vyšší návštěvnosti a obratu 

Více než 400 000 globálních maloobchodních partnerů společnosti Klarna a společnosti PriceRunner budou profitovat díky vyšší návštěvnosti svých webových stránek a optimalizovaných marketingových možností. 

Klarna je aktivní ve 45 zemích světa a má více než 147 milionů aktivních zákazníků.

Mikael Lindahl, výkonný ředitel společnosti PriceRunner, uvedl: „Posledních pět let jsme strávili přestavbou společnosti PriceRunner s cílem vytvořit nejlepší službu porovnávání nákupů ve své třídě. Společnost Klarna považujeme za ideálního partnera pro dosažení naší dlouhodobé vize stát se nejoblíbenější službou porovnávání nákupů na světě.” 

V současnosti je společnost Klarna aktivní ve 45 zemích světa a má více než 147 milionů aktivních zákazníků. Akvizicí společnosti PriceRunner se chce švédská BNPL platforma stát také konkurenční alternativou pro další maloobchodní partnery. Jejím cílem je rovněž zmenšovat rozdíly v objemu prodeje mezi maloobchodními giganty jako jsou Amazon, Google a Facebook. 

Proč jsou cenové srovnávače pro e-shopy tak důležité?

Cenové srovnávače jsou nejrychlejší a nejefektivnější možnost, jak získat nové klienty a zvětšit obraty e-shopu při velmi dobrém PNO (podíl nákladů na obratu). Porovnání cen může zákazníkům pomoci při finálním nákupním rozhodnutí a e-shopům při zvětšování obratů. Srovnávač (comparison shopping website) je vlastně vyhledávač, který návštěvníci e-shopů používají k filtrování a srovnávání produktů podle ceny, vlastností, hodnocení a dalších kritérií. Na Slovensku jsou největší srovnávače Heureka.sk, Pricemania.sk a Najnakup.sk, Česko zase ovládly weby Heureka.cz, Zbozi.cz a Srovname.cz.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek