2 min. doba čtení

Společnost Jysk dosáhla rekordního obratu

Maloobchodní gigant Jysk dosáhl v posledním finančním roce 2022/2023 úctyhodného obratu 5,2 miliardy eur.

Společnost Jysk dosáhla rekordního obratu
Zdroj: Depositphotos

Společnost Jysk otevřela 135 nových prodejen

Maloobchodní gigant Jysk dosáhl v posledním finančním roce 2022/2023 úctyhodného obratu 5,2 miliardy eur. Tento úspěch představuje nárůst o 6,3 % a zároveň představuje nový rekord dánské společnosti. Zpráva o tomto úspěchu byla zveřejněna na oficiálních internetových stránkách společnosti Jysk.

Rami Jensen, výkonný ředitel společnosti Jysku, k tomuto úspěchu uvedl: „Globální maloobchodní trh je stále pod velkým tlakem a důvěra spotřebitelů, stejně jako jejich kupní síla, je na relativně nízké úrovni. Přesto nás těší, že zákazníci stále rádi nakupují v našich prodejnách.“

Úspěch Jysku v loňském roce nebyl jen na papíře. Ve snaze rozšířit svou přítomnost otevřela 135 nových prodejen, což je důležitý krok v jejich rostoucí síti. To však není vše. Společnost také investovala do 619 stavebních projektů, které zahrnovaly nejen expanze, ale také přemístění stávajících prodejen a přestavbu, aby vytvořila moderní a atraktivní nákupní prostředí pro zákazníky.

Kromě fyzických prodejen společnost Jysk nezanedbává ani digitální stránku svého podnikání. Investovala do rozvoje informačních technologií v podobě nového pokladního systému, který se v současné době používá ve 112 prodejnách v Dánsku. Plány na jeho zavedení v dalších zemích, konkrétně ve Španělsku, Portugalsku a Francii, se již připravují.

Je zřejmé, že společnost Jysk se nezastavuje a aktivně investuje do svého růstu a budoucnosti, a to navzdory výzvám a omezením, kterým maloobchodní sektor v současnosti čelí. Společnost Jysk je zjevně na správné cestě, aby si udržela pozici předního maloobchodního hráče na mezinárodní scéně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce
3 min. doba čtení

Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce

Zákazníci dnes očekávají, že jim značka bude rozumět bez ohledu na to, zda právě otevřou aplikaci, kliknou na e-mail nebo navštíví web. Místo toho však často zažívají chaotickou komunikaci: v jednu chvíli je čeká připomínka v košíku, o pár hodin později obecný newsletter a mezitím push notifikace s nesouvisející akcí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie
6 min. doba čtení

AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie

AI revoluce mění pravidla digitální reklamy – prediktivní modely a bidding strategie poháněné umělou inteligencí dokážou v reálném čase odhadnout hodnotu každého kliknutí a automaticky upravovat nabídky pro maximální zisk. Díky inteligentnímu škálování kampaní už neplatíte za dohady, ale za výsledky.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+