3min. doba čtení

Společnost Amazon uvádí na trh značku Amazon Aware

Služba Amazon Aware přichází s produktovou linií trvale udržitelných výrobků. Do nabídky zařadila módu, kosmetiku a domácí výrobky certifikované nezávislými třetími stranami. Všechny výrobky jsou certifikovány jako CO₂-neutrální. 

Společnost Amazon uvádí na trh značku Amazon Aware

Každý výrobek vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyroben z udržitelných materiálů, organických složek nebo je CO neutrální. V některých případech mohou jednotlivé položky splňovat několik kritérií. Dobrým příkladem je sprchový gel Amazon Aware, který je veganský, během vývoje nebyl nikdy testován na zvířatech a jeho složení neobsahuje parfémované složky. Ručníky Amazon Aware jsou vyrobeny z příze z organické bavlny, která byla jako taková certifikována podle norem Global Organic Textile Standards. Tyto ručníky získaly také certifikát Made in Green od společnosti Oeko-Tex a uhlíkovou neutralitu od společnosti ClimatePartner.

Každý výrobek vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyroben z udržitelných materiálů, organických složek nebo je CO₂ neutrální.

„Jsme odhodláni vytvářet programy, které přispívají k lepší a udržitelnější budoucnosti,“ řekl Matt Taddy, viceprezident společnosti Amazon Private Brands. „S nadšením můžeme představit program Amazon Aware, kterým pokračujeme v našem závazku testovat, inovovat a zároveň nabídnout našim zákazníkům levné produkty každodenní potřeby, a to vše s certifikáty třetích stran, které jsou uvedeny v našem programu Climate Pledge Friendly.“ 

zdroj: Amazon

Služba Amazon Aware je dostupná pro zákazníky v USA, Kanadě, Německu, Francii, Španělsku a ve Spojeném království. Najdete zde produkty jako šaty, trička a tílka, ložní prádlo a ručníky, výrobky pro péči o pleť a potřeby pro domácnost. Výrobky jsou navrženy a vyrobeny z materiálů jako je recyklovaný polyester, organická bavlna a biosložky, s certifikáty specifickými pro daný typ výrobku. 

Společnost Amazon se zavázala řešit klimatickou krizi a dosáhnout nulových emisí uhlíkové stopy do roku 2040, tedy 10 let před Pařížskou dohodou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek