2min. doba čtení

Společnost Amazon uvádí na trh značku Amazon Aware

Služba Amazon Aware přichází s produktovou linií trvale udržitelných výrobků. Do nabídky zařadila módu, kosmetiku a domácí výrobky certifikované nezávislými třetími stranami. Všechny výrobky jsou certifikovány jako CO₂-neutrální. 

Společnost Amazon uvádí na trh značku Amazon Aware

Každý výrobek vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyroben z udržitelných materiálů, organických složek nebo je CO₂ neutrální. V některých případech mohou jednotlivé položky splňovat několik kritérií. Dobrým příkladem je sprchový gel Amazon Aware, který je veganský, během vývoje nebyl nikdy testován na zvířatech a jeho složení neobsahuje parfémované složky. Ručníky Amazon Aware jsou vyrobeny z příze z organické bavlny, která byla jako taková certifikována podle norem Global Organic Textile Standards. Tyto ručníky získaly také certifikát Made in Green od společnosti Oeko-Tex a uhlíkovou neutralitu od společnosti ClimatePartner.

Každý výrobek vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyroben z udržitelných materiálů, organických složek nebo je CO₂ neutrální.

„Jsme odhodláni vytvářet programy, které přispívají k lepší a udržitelnější budoucnosti,“ řekl Matt Taddy, viceprezident společnosti Amazon Private Brands. „S nadšením můžeme představit program Amazon Aware, kterým pokračujeme v našem závazku testovat, inovovat a zároveň nabídnout našim zákazníkům levné produkty každodenní potřeby, a to vše s certifikáty třetích stran, které jsou uvedeny v našem programu Climate Pledge Friendly.“ 

zdroj: Amazon

Služba Amazon Aware je dostupná pro zákazníky v USA, Kanadě, Německu, Francii, Španělsku a ve Spojeném království. Najdete zde produkty jako šaty, trička a tílka, ložní prádlo a ručníky, výrobky pro péči o pleť a potřeby pro domácnost. Výrobky jsou navrženy a vyrobeny z materiálů jako je recyklovaný polyester, organická bavlna a biosložky, s certifikáty specifickými pro daný typ výrobku. 

Společnost Amazon se zavázala řešit klimatickou krizi a dosáhnout nulových emisí uhlíkové stopy do roku 2040, tedy 10 let před Pařížskou dohodou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+