2 min. doba čtení

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje

Snapchat přidává inovativní nástroje na podporu prodeje. Vsadil na rozšířenou realitu (AR) a technologie strojového učení, aby zlepšil zapojení značky a zvýšil konverze.

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje
Zdroj: Snapchat

Značky si nyní mohou vytvářet vlastní reklamy v rozšířené realitě. Stačí nahrát jednoduchý text nebo obrázek do Lenses a Snapchat vytvoří speciální efekt, který mohou uživatelé aplikovat na svůj obsah.

“S rozšířeními AR Extensions zlepšíme způsob, jakým lidé na Snapchatu vnímají reklamy a umožníme inzerentům integrovat objektivy a AR Lenses přímo do všech našich reklamních formátů vrátaně Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budou moci prezentovat své produkty a IP a sdílet svůj značkový svět se Snapchattery prostřednictvím rozšířené reality přímo prostřednictvím svých reklam,” vysvětluje Snapchat.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast

Jedním z významných pokroků jsou investice Snapchatu do strojového učení a automatizace. Platformě se údajně podařilo výrazně zkrátit dobu potřebnou k vytvoření 2D katalogů produktů do podoby interaktivních prvků, což je přínosem pro značky, které plánují využívat virtuální stánky.

Přestože Snapchat u nás ve srovnání s jinými platformami netrhá rekordy v návštěvnosti, má zde své místo a zastoupení. To, že se společnosti daří, potvrzují její finanční výsledky – za první čtvrtletí roku 2024 vykázala 21% nárůst příjmů na 1,195 milionu dolarů. Počet malých a středních inzerentů vzrostl o 85 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+