2 min. doba čtení

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje

Snapchat přidává inovativní nástroje na podporu prodeje. Vsadil na rozšířenou realitu (AR) a technologie strojového učení, aby zlepšil zapojení značky a zvýšil konverze.

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje
Zdroj: Snapchat

Značky si nyní mohou vytvářet vlastní reklamy v rozšířené realitě. Stačí nahrát jednoduchý text nebo obrázek do Lenses a Snapchat vytvoří speciální efekt, který mohou uživatelé aplikovat na svůj obsah.

“S rozšířeními AR Extensions zlepšíme způsob, jakým lidé na Snapchatu vnímají reklamy a umožníme inzerentům integrovat objektivy a AR Lenses přímo do všech našich reklamních formátů vrátaně Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budou moci prezentovat své produkty a IP a sdílet svůj značkový svět se Snapchattery prostřednictvím rozšířené reality přímo prostřednictvím svých reklam,” vysvětluje Snapchat.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Jedním z významných pokroků jsou investice Snapchatu do strojového učení a automatizace. Platformě se údajně podařilo výrazně zkrátit dobu potřebnou k vytvoření 2D katalogů produktů do podoby interaktivních prvků, což je přínosem pro značky, které plánují využívat virtuální stánky.

Přestože Snapchat u nás ve srovnání s jinými platformami netrhá rekordy v návštěvnosti, má zde své místo a zastoupení. To, že se společnosti daří, potvrzují její finanční výsledky – za první čtvrtletí roku 2024 vykázala 21% nárůst příjmů na 1,195 milionu dolarů. Počet malých a středních inzerentů vzrostl o 85 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
3 min. doba čtení

Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?

Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že příjmy vzrostou z 26,7 miliardy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+