Značky si nyní mohou vytvářet vlastní reklamy v rozšířené realitě. Stačí nahrát jednoduchý text nebo obrázek do Lenses a Snapchat vytvoří speciální efekt, který mohou uživatelé aplikovat na svůj obsah.
“S rozšířeními AR Extensions zlepšíme způsob, jakým lidé na Snapchatu vnímají reklamy a umožníme inzerentům integrovat objektivy a AR Lenses přímo do všech našich reklamních formátů vrátaně Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budou moci prezentovat své produkty a IP a sdílet svůj značkový svět se Snapchattery prostřednictvím rozšířené reality přímo prostřednictvím svých reklam,” vysvětluje Snapchat.
Jedním z významných pokroků jsou investice Snapchatu do strojového učení a automatizace. Platformě se údajně podařilo výrazně zkrátit dobu potřebnou k vytvoření 2D katalogů produktů do podoby interaktivních prvků, což je přínosem pro značky, které plánují využívat virtuální stánky.
Přestože Snapchat u nás ve srovnání s jinými platformami netrhá rekordy v návštěvnosti, má zde své místo a zastoupení. To, že se společnosti daří, potvrzují její finanční výsledky – za první čtvrtletí roku 2024 vykázala 21% nárůst příjmů na 1,195 milionu dolarů. Počet malých a středních inzerentů vzrostl o 85 %.