2 min. doba čtení

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje

Snapchat přidává inovativní nástroje na podporu prodeje. Vsadil na rozšířenou realitu (AR) a technologie strojového učení, aby zlepšil zapojení značky a zvýšil konverze.

Snapchat představuje nové nástroje na podporu prodeje
Zdroj: Snapchat

Značky si nyní mohou vytvářet vlastní reklamy v rozšířené realitě. Stačí nahrát jednoduchý text nebo obrázek do Lenses a Snapchat vytvoří speciální efekt, který mohou uživatelé aplikovat na svůj obsah.

“S rozšířeními AR Extensions zlepšíme způsob, jakým lidé na Snapchatu vnímají reklamy a umožníme inzerentům integrovat objektivy a AR Lenses přímo do všech našich reklamních formátů vrátaně Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budou moci prezentovat své produkty a IP a sdílet svůj značkový svět se Snapchattery prostřednictvím rozšířené reality přímo prostřednictvím svých reklam,” vysvětluje Snapchat.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Jedním z významných pokroků jsou investice Snapchatu do strojového učení a automatizace. Platformě se údajně podařilo výrazně zkrátit dobu potřebnou k vytvoření 2D katalogů produktů do podoby interaktivních prvků, což je přínosem pro značky, které plánují využívat virtuální stánky.

Přestože Snapchat u nás ve srovnání s jinými platformami netrhá rekordy v návštěvnosti, má zde své místo a zastoupení. To, že se společnosti daří, potvrzují její finanční výsledky – za první čtvrtletí roku 2024 vykázala 21% nárůst příjmů na 1,195 milionu dolarů. Počet malých a středních inzerentů vzrostl o 85 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+