2 min. doba čtení

Zkusili jste živé vysílání na Instagramu? Platforma představuje výhody a tipy

Instagram představil komplexního průvodce živým vysíláním na své platformě. Živé vysílání může být cennou příležitostí i pro e-commerce, protože může zlepšit dosah značky a přinést lepší zapojení jejího publika.

Zkusili jste živé vysílání na Instagramu? Platforma představuje výhody a tipy
Zdroj: Meta

Základy živého vysílání na Instagramu

Průvodce Instagramem vás provede procesem plánování živých relací s předstihem. Tato funkce vám umožní efektivně naplánovat obsah a zajistit dobře strukturované a poutavé vysílání. Platforma dále doporučuje pozvat hosty, od kterých očekává dynamičtější komunikaci s publikem.

Jednou z nejvýraznějších funkcí služby Instagram Live jsou oznámení. Instagram upozorní všechny vaše sledující nebo vybrané publikum (například Close Friends), když spustíte živé vysílání. Toto upozornění v reálném čase povzbudí více diváků, aby se připojili k vašemu pořadu, a zvýší tak potenciál interakce a zapojení.

Po živém vysílání nabízí Instagram několik možností, jak rozšířit dosah vašeho obsahu. Video můžete uložit do svého archivu (za předpokladu, že jste v nastavení profilu před živým vysíláním povolili živé archivy), stáhnout si ho nebo ho sdílet jako Reel na svém profilu. Výhodou této recyklace obsahu je, že zůstává přístupný divákům i po skončení vysílání.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Výhody živého vysílání

  • Interakce v reálném čase: živé vysílání umožňuje okamžité zapojení publika. Tato interakce v reálném čase může pomoci vybudovat silnější vztah s diváky, protože mohou během vysílání komentovat a klást otázky.
  • Autentické spojení: Předvedení vaší osobnosti během živého vysílání pomáhá vytvořit autentické spojení s vaším publikem. Tato autenticita buduje důvěru a loajalitu vašich diváků.
  • Živé přenosy poskytují další obsah pro váš kanál na Instagramu, obohacují vaši celkovou strategii obsahu a udržují váš profil aktivní a poutavý.

Tipy pro správný zásah

Chcete-li co nejlépe využít své vysílání Instagram Live, Instagram doporučuje:

  • Plánovat obsah
  • Propagovat své vysílání
  • Interakce s diváky
  • Autentičnost

Všechny body naleznete podrobně rozepsané ve volně dostupné příručce přímo z dílny Instagramu.

Průvodce obsahuje také poznámky o používání dalších funkcí živého vysílání ke zlepšení zážitku z vysílání, jako jsou filtry a efekty, pořádání finančních sbírek či sdílení obrázků.

Živá vysílání jsou současným trendem na různých platformách. Například na asijském trhu se jedná o velmi populární kanál, který přináší slušné výdělky. Instagram Live může být pro e-commerce značky účinný způsob, jak se spojit se svým publikem v reálném čase.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+