4min. doba čtení

Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo investici 20 milionů korun a míří na globální trh

Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. 

Slovenský nástroj, který zvyšuje návratnost investic do reklamy a marketingu. Forvio získalo investici 20 milionů korun a míří na globální trh

Inovativní nástroj ze Slovenska, který využívá datovou analýzu a strojové učení k optimalizaci marketingové strategie jednotlivých typů reklamy pro maximální návratnost investic. To je webová aplikace Forvio, kterou v Košicích vyvinuli Andy Kozák a Tomáš Putnoky. Růst jejich startupu a vstup na globální trh nyní podpoří investicí takřka 20 milionů korun (800 tisíc eur) slovenský investiční fond Crowdberry Investment Management (zkráceně CBIM), který se zaměřuje na rozvoj domácích technologických talentů a firem. Díky této investici chce Forvio prorazit v globální konkurenci inovací v oblasti marketingové analytiky. Konkurenční výhodou produktu je, že cílí na menší a středně velké technologické, finanční či e-commerce hráče a také na marketingové agentury.

„Jsme nesmírně vděční za tuto investici a veškerou podporu ze strany Crowdberry. Tyto prostředky nám významně pomohou rozvíjet naši špičkovou platformu pro analýzu marketingových dat, která podnikům po celém světě poskytne přístup k technologiím, jež byly v minulosti dostupné pouze největším globálním společnostem s miliardovými tržbami. Celý náš tým v Košicích v současné době pracuje na dalších technologických vylepšeních, která brzy začleníme do naší platformy,“ říká Andy Kozák, spoluzakladatel společnosti Forvio. 

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Marketingový mix firem jedním tahem

Forvio představuje moderní generaci marketingových nástrojů, které dokážou s vysokou přesností měřit a porovnávat výkonnost všech online i offline marketingových kanálů. To vše z jedné obrazovky a v reálném čase. Díky tomu mohou uživatelé této platformy v rámci jednoho nástroje optimalizovat své marketingové aktivity na sociálních sítích, jako je Facebook nebo Instagram, ale také offline pro tiskovou reklamu, billboardy, rádio nebo televizi. Výsledkem je přehledná vizualizace dat a návrh možného přerozdělení celého marketingového rozpočtu společnosti. Ten dokáže umělá inteligence velmi přesně předpovědět, a to včetně návratnosti vynaložených prostředků.

„Věříme, že investicí do společnosti Forvio podporujeme platformu, která skutečně mění pravidla hry v oblasti marketingové analytiky. Inovativní přístup zkušeného týmu vytvořil skutečně funkční produkt, který vychází z přesných dat. Modelování marketingového mixu vnímáme jako důležitý nástroj pro efektivitu a optimalizaci marketingu, na který se zaměřuje stále více firem, tedy potenciálních klientů Forvio. Těšíme se na jejich další růst,“ říká Michal Nešpor, partner společnosti Crowdberry.

Intuitivní integrace s nástroji internetového giganta Meta

Společnost Forvio nedávno získala status Meta Business Partner a stala se tak součástí ekosystému globálního giganta Meta, který provozuje populární sociální sítě Facebook a Instagram. Kromě toho se Forvio dokáže integrovat také s Google Ads, Google Sheets a BigQuery, což zajišťuje plynulý tok dat a umožňuje marketingovým týmům efektivně využívat jejich stávající ekosystémy. 

Mezi klienty rychle rostoucího slovenského startupu již patří některé z nejznámějších lokálních i mezinárodních společností. Mezi největší z nich patří slovenská Tatra Banka či Slovak Lines. Dále je to Loopia Group, BioTechUSA nebo DNA Era. Kromě nich Forvio pomáhá také e-shopům Be Lenka a Scentbird či marketingovým agenturám, jako je košické Promiseo nebo bratislavský DataConcept.

O Forvio

Forvio je webová aplikace pro naplnění všech marketingových vizí. Platforma je navržena speciálně pro potřeby marketérů, kteří mohou z jednoho místa samostatně spravovat, vyhodnocovat a optimalizovat kampaně zaměřené na různé mediální kanály. Jejím cílem je maximalizovat návratnost investic (ROI), peněz investovaných do reklamy, sociálních sítí, online i offline médií (MMM, marketing mix modeling). Tento SaaS nástroj založený na umělé inteligenci a strojovém učení poskytuje řadu analytických funkcí pro každou kampaň a marketingový kanál zvlášť. Prostřednictvím vizualizace dat nabízí jednoduchý přehled o tom, kde jsou umístěny reklamy a jaké jsou, aby firmě přinesly nejlepší konverze. Forvio tak umožňuje značkám v široké sféře oblastí, jako jsou finance, technologie, zdravotnictví, e-commerce, doprava nebo přímo marketingovým agenturám, doporučovat ideální rozpočty, modelovat denní výdaje a neustále zlepšovat marketingovou strategii.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+