2 min. doba čtení

Slevomat v hledáčku antimonopolního úřadu

Společnost Slevomat předložila antimonopolnímu úřadu návrh závazků, jejichž splnění by mělo odstranit předběžné obavy z narušení hospodářské soutěže v daném případě.

Slevomat v hledáčku antimonopolního úřadu

Slevomat předložil návrhy na vyřešení obav

Slovenský antimonopolní úřad vyhlásil veřejnou konzultaci k možnému zneužití dominantního postavení společnosti slevomat.cz, která působí i na Slovensku, oznámil úřad ve středu.

“PMÚ si tímto dovoluje vyzvat účastníky trhu, aby do 31. října předložili případné připomínky k návrhu závazků v dané věci,” uvedl úřad.

Své připomínky mají účastníci zasílat na odbor zneužití dominantního postavení a vertikálních dohod úřadu.

Slevomat.cz se v návrhu závazku zavazuje, že po dobu tří let nebude po prodejcích požadovat, aby nabízeli zboží nebo služby výhradně prostřednictvím jeho webových stránek za účelem usnadnění prodeje zboží nebo služeb prostřednictvím webových stránek zlavomat.sk.

Rovněž se zavazuje, že po dobu tří let nebude od prodávajících nebo potenciálních prodávajících vyžadovat, aby nabízeli zboží nebo služby prostřednictvím internetových stránek www.zlavomat.sk za cenu nižší nebo stejnou, za jakou potenciální prodávající prodávají stejné zboží nebo služby prostřednictvím svých vlastních offline distribučních kanálů nebo prostřednictvím jiných online platforem.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+