4 min. doba čtení

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Trnava je naší pravidelnou zastávkou, tentokrát se konference konala v prostorách místního pivovaru Sessler. Jak se Ecommerce Bridge Live vydařil tentokrát? Posvítili jsme si na současná témata, jako je expanze, rebranding a hledání kreativních cest v kampaních.

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Přednáškovou část zahájila marketingová ředitelka společnosti Muziker, Monika Kľusková. Muziker měl poměrně unikátní situaci – za 12 měsíců zažil 2 rebrandingy. Monika se s posluchači podělila o zkušenosti a důležité body, které byste měli při změně značky zohlednit. Nemá cenu nic uspěchat, ale naopak je dobré soustředit se na vizi a definovat svá očekávání. A samozřejmě, nestavte na dojmech, ale na datech.

Mikrofonu se poté ujal Ivan Cingel ze společnosti Creative Sites. Ivan vede společnost po provozní stránce a zaměřil se na expanzi z pohledu e-shopu. Poznámky a telefony v publiku začaly ožívat při Ivanově poznámce, že u zdejších e-shopech není otázkou zda expandovat, ale kdy. Jaké jsou nutnosti před přesunem na jiný trh? A co dělají úspěšné e-shopy jinak?

Po obou přednáškách následuje tradiční přestávka na občerstvení a navázání kontaktů. V místnosti se vítají staří přátelé i navazují nové kontakty.

Přestávka končí a na téma fulfillmentu přichází mluvit zakladatel MRS Sklady Marián Štúrik. Odhaluje zákulisí, které zákazníci neznají, ale lidé z e-shopů by měli. Po chvíli přednášku doplňuje Martina Úradníková a představuje dobrou práci skladů. Pro zákazníka je zásadní, že dostane výrobek. Pro firmy je důležité, aby byl proces bezproblémový, a to i v případě vrácení zboží.

Téma exportu rezonuje – online svět je rychlý a nabízí téměř nekonečné možnosti. Proniknout na globální trhy není snadné, ale rozhodně to není nemožné. A právě o tom hovořil Filip Kucharovič ze společnosti DPD. Zaznělo zde také, že expanze je důležitá, protože otevírá dveře k větším příjmům. To se však neobejde bez dobrého logistického partnera.

Další dvě přednášky jsou za námi, takže je čas uložit nové podněty z přednášek při chutném občerstvení. Návštěvníci využívají fotokoutek k zachycení momentek, nových setkání a příjemné atmosféry.

Na závěr přichází vtipná a šťavnatá přednáška Martiny Melíškové z iSEXshopu. Jak vypadá marketingový mix sexshopu a co si mohou dovolit, když některé platformy blokují jejich profily už při založení účtu? Tým se jednoduše řídil heslem “Čím více omezení, tím více kreativity”. Z mnoha podnětů, kterými Martina oživila prostor a tváře účastníků, vyzdvihněme alespoň jeden – nezapomeňte věnovat pozornost vztahům.

Bouřlivý potlesk po přednášce vystřídala panelová diskuse. Na závěr se všichni řečníci večera usadili na pódiu. Živé publikum mělo jedinečnou příležitost ptát se hostů na podrobnosti bezprostředně po každé přednášce a také v této diskusi.

Navíc ti, kteří dávají pozor na přednáškách, mají rychlé prsty a čtou obsah Ecommerce Bridge, mají velkou šanci vyhrát skvělé ceny v závěrečném kvízu. Tentokrát přibyly dárky od přednášejících a výherci se těšili z hodnotných poukázek a třeba i z maskotů rebrandovaného Muzikeru.

Po debatě následoval další prostor pro navazování kontaktů a volnou zábavu. Prostor se pomalu vyprazdňuje a lidé odcházejí s novými poznatky a kontakty.

Děkujeme všem účastníkům, kteří tam byli s námi. Brzy se uvidíme ve Zvolenu a bude to opravdu výjimečné. Uvidíme se v Secret baru 18. 4. 2024. Samozřejmě na vás čekají skvělí řečníci se zajímavými tématy a bar plný překvapení.

Počet vstupenek se snižuje, proto si nezapomeňte rezervovat místo. Těší se na vás Ida Vrabcová Bírová z PS:Summer, Pavel Mikuška a Vladimír Pikna ze společnosti BITO , Hana Vršanská a Juraj Tobák zastoupí firmu ABRA, Radek Klouda z Baselinkeru a přijde i Dalibor Cicman z GymBeamu.

Zaregistrujte svou účast již nyní, ptejte se zkušených lidí z e-commerce a užijte si příjemný a pohodový večer plný důležitých informací.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketing, data, růst. Na Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě se mluvilo věcně a bez omáčky
4 min. doba čtení

Marketing, data, růst. Na Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě se mluvilo věcně a bez omáčky

Série konferencí Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě opět potvrdila, že o e-commerce se dá mluvit srozumitelně, věcně a zároveň inspirativně. V příjemné atmosféře, která spojovala lokální e-shopaře, marketéry i zkušené hráče z praxe, se rozebírala témata od marketingové strategie přes data a logistiku až po značku a zákaznickou zkušenost.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady
4 min. doba čtení

E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady

Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+