4min. doba čtení

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Trnava je naší pravidelnou zastávkou, tentokrát se konference konala v prostorách místního pivovaru Sessler. Jak se Ecommerce Bridge Live vydařil tentokrát? Posvítili jsme si na současná témata, jako je expanze, rebranding a hledání kreativních cest v kampaních.

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Přednáškovou část zahájila marketingová ředitelka společnosti Muziker, Monika Kľusková. Muziker měl poměrně unikátní situaci – za 12 měsíců zažil 2 rebrandingy. Monika se s posluchači podělila o zkušenosti a důležité body, které byste měli při změně značky zohlednit. Nemá cenu nic uspěchat, ale naopak je dobré soustředit se na vizi a definovat svá očekávání. A samozřejmě, nestavte na dojmech, ale na datech.

Mikrofonu se poté ujal Ivan Cingel ze společnosti Creative Sites. Ivan vede společnost po provozní stránce a zaměřil se na expanzi z pohledu e-shopu. Poznámky a telefony v publiku začaly ožívat při Ivanově poznámce, že u zdejších e-shopech není otázkou zda expandovat, ale kdy. Jaké jsou nutnosti před přesunem na jiný trh? A co dělají úspěšné e-shopy jinak?

Po obou přednáškách následuje tradiční přestávka na občerstvení a navázání kontaktů. V místnosti se vítají staří přátelé i navazují nové kontakty.

Přestávka končí a na téma fulfillmentu přichází mluvit zakladatel MRS Sklady Marián Štúrik. Odhaluje zákulisí, které zákazníci neznají, ale lidé z e-shopů by měli. Po chvíli přednášku doplňuje Martina Úradníková a představuje dobrou práci skladů. Pro zákazníka je zásadní, že dostane výrobek. Pro firmy je důležité, aby byl proces bezproblémový, a to i v případě vrácení zboží.

Téma exportu rezonuje – online svět je rychlý a nabízí téměř nekonečné možnosti. Proniknout na globální trhy není snadné, ale rozhodně to není nemožné. A právě o tom hovořil Filip Kucharovič ze společnosti DPD. Zaznělo zde také, že expanze je důležitá, protože otevírá dveře k větším příjmům. To se však neobejde bez dobrého logistického partnera.

Další dvě přednášky jsou za námi, takže je čas uložit nové podněty z přednášek při chutném občerstvení. Návštěvníci využívají fotokoutek k zachycení momentek, nových setkání a příjemné atmosféry.

Na závěr přichází vtipná a šťavnatá přednáška Martiny Melíškové z iSEXshopu. Jak vypadá marketingový mix sexshopu a co si mohou dovolit, když některé platformy blokují jejich profily už při založení účtu? Tým se jednoduše řídil heslem “Čím více omezení, tím více kreativity”. Z mnoha podnětů, kterými Martina oživila prostor a tváře účastníků, vyzdvihněme alespoň jeden – nezapomeňte věnovat pozornost vztahům.

Bouřlivý potlesk po přednášce vystřídala panelová diskuse. Na závěr se všichni řečníci večera usadili na pódiu. Živé publikum mělo jedinečnou příležitost ptát se hostů na podrobnosti bezprostředně po každé přednášce a také v této diskusi.

Navíc ti, kteří dávají pozor na přednáškách, mají rychlé prsty a čtou obsah Ecommerce Bridge, mají velkou šanci vyhrát skvělé ceny v závěrečném kvízu. Tentokrát přibyly dárky od přednášejících a výherci se těšili z hodnotných poukázek a třeba i z maskotů rebrandovaného Muzikeru.

Po debatě následoval další prostor pro navazování kontaktů a volnou zábavu. Prostor se pomalu vyprazdňuje a lidé odcházejí s novými poznatky a kontakty.

Děkujeme všem účastníkům, kteří tam byli s námi. Brzy se uvidíme ve Zvolenu a bude to opravdu výjimečné. Uvidíme se v Secret baru 18. 4. 2024. Samozřejmě na vás čekají skvělí řečníci se zajímavými tématy a bar plný překvapení.

Počet vstupenek se snižuje, proto si nezapomeňte rezervovat místo. Těší se na vás Ida Vrabcová Bírová z PS:Summer, Pavel Mikuška a Vladimír Pikna ze společnosti BITO , Hana Vršanská a Juraj Tobák zastoupí firmu ABRA, Radek Klouda z Baselinkeru a přijde i Dalibor Cicman z GymBeamu.

Zaregistrujte svou účast již nyní, ptejte se zkušených lidí z e-commerce a užijte si příjemný a pohodový večer plný důležitých informací.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
New Retail Summit 2024: Jak znovu růst, zdravě a udržitelně
6min. doba čtení

New Retail Summit 2024: Jak znovu růst, zdravě a udržitelně

Podobně jako český trh se i ten slovenský v minulém roce potýkal s dopady inflační krize a snaha stabilizovat se vedla ke stagnaci. Nyní je čas podniknout kroky k obnově růstu. Jak stavět na pevných základech a zároveň využít aktuální trendy, ukáže 5. ročník největší slovenské konference pro maloobchodníky a dodavatele, New Retail Summit, který se uskuteční […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nakopněte svůj byznys díky AI: Učte se od světových expertů technologií na květnové konferenci WebExpo
5min. doba čtení

Nakopněte svůj byznys díky AI: Učte se od světových expertů technologií na květnové konferenci WebExpo

Jak využít AI v podnikání a nenechat zakrnět svoji vlastní kreativitu? Proč se nespoléhat na ChatGPT a jiné AI nástroje? A jak rozlišit kvalitní AI výstupy od „bullshitu”? Nejen na to odpoví špičky různých oborů a národností na technologické konferenci WebExpo, která se koná ve dnech 29. až 31. května 2024. Nejlepší tech-událost roku přivítá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Konference Project Restart 2024 opět s exkluzivním line-upem
3min. doba čtení

Konference Project Restart 2024 opět s exkluzivním line-upem

Digitální agentura Taste pořádá společně s Freelem už třetí ročník Project Restartu, který se bude konat 24. dubna 2024 v Kině Lucerna. Jména jako Radovan Vávra, Marian Jelínek, Marie Havlíčková či Jan Řezáč jsou zárukou, že se navozená témata nebudou klouzat jen po povrchu. Naopak tato celodenní konference zavede své účastníky do hloubky projektového řízení […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+