4 min. doba čtení

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Trnava je naší pravidelnou zastávkou, tentokrát se konference konala v prostorách místního pivovaru Sessler. Jak se Ecommerce Bridge Live vydařil tentokrát? Posvítili jsme si na současná témata, jako je expanze, rebranding a hledání kreativních cest v kampaních.

Shrnuli jsme poznatky z trnavské konference Ecommerce Bridge LIVE

Přednáškovou část zahájila marketingová ředitelka společnosti Muziker, Monika Kľusková. Muziker měl poměrně unikátní situaci – za 12 měsíců zažil 2 rebrandingy. Monika se s posluchači podělila o zkušenosti a důležité body, které byste měli při změně značky zohlednit. Nemá cenu nic uspěchat, ale naopak je dobré soustředit se na vizi a definovat svá očekávání. A samozřejmě, nestavte na dojmech, ale na datech.

Mikrofonu se poté ujal Ivan Cingel ze společnosti Creative Sites. Ivan vede společnost po provozní stránce a zaměřil se na expanzi z pohledu e-shopu. Poznámky a telefony v publiku začaly ožívat při Ivanově poznámce, že u zdejších e-shopech není otázkou zda expandovat, ale kdy. Jaké jsou nutnosti před přesunem na jiný trh? A co dělají úspěšné e-shopy jinak?

Po obou přednáškách následuje tradiční přestávka na občerstvení a navázání kontaktů. V místnosti se vítají staří přátelé i navazují nové kontakty.

Přestávka končí a na téma fulfillmentu přichází mluvit zakladatel MRS Sklady Marián Štúrik. Odhaluje zákulisí, které zákazníci neznají, ale lidé z e-shopů by měli. Po chvíli přednášku doplňuje Martina Úradníková a představuje dobrou práci skladů. Pro zákazníka je zásadní, že dostane výrobek. Pro firmy je důležité, aby byl proces bezproblémový, a to i v případě vrácení zboží.

Téma exportu rezonuje – online svět je rychlý a nabízí téměř nekonečné možnosti. Proniknout na globální trhy není snadné, ale rozhodně to není nemožné. A právě o tom hovořil Filip Kucharovič ze společnosti DPD. Zaznělo zde také, že expanze je důležitá, protože otevírá dveře k větším příjmům. To se však neobejde bez dobrého logistického partnera.

Další dvě přednášky jsou za námi, takže je čas uložit nové podněty z přednášek při chutném občerstvení. Návštěvníci využívají fotokoutek k zachycení momentek, nových setkání a příjemné atmosféry.

Na závěr přichází vtipná a šťavnatá přednáška Martiny Melíškové z iSEXshopu. Jak vypadá marketingový mix sexshopu a co si mohou dovolit, když některé platformy blokují jejich profily už při založení účtu? Tým se jednoduše řídil heslem „Čím více omezení, tím více kreativity“. Z mnoha podnětů, kterými Martina oživila prostor a tváře účastníků, vyzdvihněme alespoň jeden – nezapomeňte věnovat pozornost vztahům.

Bouřlivý potlesk po přednášce vystřídala panelová diskuse. Na závěr se všichni řečníci večera usadili na pódiu. Živé publikum mělo jedinečnou příležitost ptát se hostů na podrobnosti bezprostředně po každé přednášce a také v této diskusi.

Navíc ti, kteří dávají pozor na přednáškách, mají rychlé prsty a čtou obsah Ecommerce Bridge, mají velkou šanci vyhrát skvělé ceny v závěrečném kvízu. Tentokrát přibyly dárky od přednášejících a výherci se těšili z hodnotných poukázek a třeba i z maskotů rebrandovaného Muzikeru.

Po debatě následoval další prostor pro navazování kontaktů a volnou zábavu. Prostor se pomalu vyprazdňuje a lidé odcházejí s novými poznatky a kontakty.

Děkujeme všem účastníkům, kteří tam byli s námi. Brzy se uvidíme ve Zvolenu a bude to opravdu výjimečné. Uvidíme se v Secret baru 18. 4. 2024. Samozřejmě na vás čekají skvělí řečníci se zajímavými tématy a bar plný překvapení.

Počet vstupenek se snižuje, proto si nezapomeňte rezervovat místo. Těší se na vás Ida Vrabcová Bírová z PS:Summer, Pavel Mikuška a Vladimír Pikna ze společnosti BITO , Hana Vršanská a Juraj Tobák zastoupí firmu ABRA, Radek Klouda z Baselinkeru a přijde i Dalibor Cicman z GymBeamu.

Zaregistrujte svou účast již nyní, ptejte se zkušených lidí z e-commerce a užijte si příjemný a pohodový večer plný důležitých informací.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge