1min. doba čtení

Reklama

Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy.

Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy. Mohou to být například reklamní billboardy nebo letáky či různé reklamní plochy, ale jejich přebytek může vyvolat tzv. reklamní smog. Na internetu to může být například bannerová reklama nebo pop-up vyskakovací okna nebo různá videa nebo PR články. Mohou se tak propagovat značky nebo samotné produkty nebo služby, které tyto značky nabízejí. Spotřebitelům představují svůj produkt, snaží se ho zaujmout, přesvědčit daného spotřebitele, nebo se mu připomenout v případě, že už daný produkt nakoupil.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek