Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy. Mohou to být například reklamní billboardy nebo letáky či různé reklamní plochy, ale jejich přebytek může vyvolat tzv. reklamní smog. Na internetu to může být například bannerová reklama nebo pop-up vyskakovací okna nebo různá videa nebo PR články. Mohou se tak propagovat značky nebo samotné produkty nebo služby, které tyto značky nabízejí. Spotřebitelům představují svůj produkt, snaží se ho zaujmout, přesvědčit daného spotřebitele, nebo se mu připomenout v případě, že už daný produkt nakoupil.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]