Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy. Mohou to být například reklamní billboardy nebo letáky či různé reklamní plochy, ale jejich přebytek může vyvolat tzv. reklamní smog. Na internetu to může být například bannerová reklama nebo pop-up vyskakovací okna nebo různá videa nebo PR články. Mohou se tak propagovat značky nebo samotné produkty nebo služby, které tyto značky nabízejí. Spotřebitelům představují svůj produkt, snaží se ho zaujmout, přesvědčit daného spotřebitele, nebo se mu připomenout v případě, že už daný produkt nakoupil.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]