1min. doba čtení

Reklama

Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy.

Reklama je forma propagace, která má za úkol představit a dostat do povědomí nějaké zboží nebo službu. Tato komunikace se zákazníky je většinou placená a může mít různé formy. Mohou to být například reklamní billboardy nebo letáky či různé reklamní plochy, ale jejich přebytek může vyvolat tzv. reklamní smog. Na internetu to může být například bannerová reklama nebo pop-up vyskakovací okna nebo různá videa nebo PR články. Mohou se tak propagovat značky nebo samotné produkty nebo služby, které tyto značky nabízejí. Spotřebitelům představují svůj produkt, snaží se ho zaujmout, přesvědčit daného spotřebitele, nebo se mu připomenout v případě, že už daný produkt nakoupil.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+