2 min. doba čtení

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků

Reddit představil nový reklamní formát „Free-Form Ads”. Budou vypadat jako organické příspěvky na platformě, jen s malou změnou.

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků
Zdroj: Depositphotos

Namísto uživatelského jména se nad příspěvkem zobrazí slovíčko Promoted. Reklamy ve volném formátu jsou navrženy tak, aby působily podobně jako typ obsahu, který si uživatelé vyměňují mezi sebou. Cílem je „infiltrovat“ inzerenty, kteří budou moci sdílet informace pomocí obrázků, videí a textu. Očekává se tedy vyšší zapojení komunity.

Zdroj: SocialMediaToday

Inzerenti mají v tomto formátu volnost. Nové možnosti tvorby reklam usnadní proces vytváření, úprav a spouštění reklam ve velkém měřítku.

“Reklamy ve volném formátu poskytují inzerentům flexibilitu při vytváření reklam libovolné délky, s použitím různých typů médií a se vzhledem, který je pro platformu přirozený. Tento formát podporuje kombinaci obsahu, kontextu a kreativy značky a zároveň zvyšuje výkon a povědomí o značce. Reklamy ve volném formátu jsou pro Reddit a jeho jedinečné komunity jedinečné. Vzhledem k tomu, že pokračujeme v investicích do našeho plánu reklamních produktů, je důležité využít to, co mají lidé na Redditu nejraději, a vytvářet příležitosti pro firmy, aby se staly jeho součástí.” oslovil Jim Squires ze společnosti Reddit.

Nový formát reklamy je již k dispozici pro všechny inzerenty na Redditu prostřednictvím Správce reklam.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
3 min. doba čtení

Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?

Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že příjmy vzrostou z 26,7 miliardy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+