2 min. doba čtení

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků

Reddit představil nový reklamní formát „Free-Form Ads”. Budou vypadat jako organické příspěvky na platformě, jen s malou změnou.

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků
Zdroj: Depositphotos

Namísto uživatelského jména se nad příspěvkem zobrazí slovíčko Promoted. Reklamy ve volném formátu jsou navrženy tak, aby působily podobně jako typ obsahu, který si uživatelé vyměňují mezi sebou. Cílem je „infiltrovat“ inzerenty, kteří budou moci sdílet informace pomocí obrázků, videí a textu. Očekává se tedy vyšší zapojení komunity.

Zdroj: SocialMediaToday

Inzerenti mají v tomto formátu volnost. Nové možnosti tvorby reklam usnadní proces vytváření, úprav a spouštění reklam ve velkém měřítku.

„Reklamy ve volném formátu poskytují inzerentům flexibilitu při vytváření reklam libovolné délky, s použitím různých typů médií a se vzhledem, který je pro platformu přirozený. Tento formát podporuje kombinaci obsahu, kontextu a kreativy značky a zároveň zvyšuje výkon a povědomí o značce. Reklamy ve volném formátu jsou pro Reddit a jeho jedinečné komunity jedinečné. Vzhledem k tomu, že pokračujeme v investicích do našeho plánu reklamních produktů, je důležité využít to, co mají lidé na Redditu nejraději, a vytvářet příležitosti pro firmy, aby se staly jeho součástí.“ oslovil Jim Squires ze společnosti Reddit.

Nový formát reklamy je již k dispozici pro všechny inzerenty na Redditu prostřednictvím Správce reklam.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky
6 min. doba čtení

Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky

Malé firmy potřebují strategii, která propojí správné nástroje a platformy s vhodnými formáty obsahu, aby dokázaly oslovit publikum a zvyšovat prodeje. Tento průvodce nabízí praktický přehled klíčových marketingových nástrojů pro sociální sítě spolu s ověřenými strategiemi a konkrétními příklady, jak uspět v e-commerce na sociálních sítích.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge