2 min. doba čtení

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků

Reddit představil nový reklamní formát „Free-Form Ads”. Budou vypadat jako organické příspěvky na platformě, jen s malou změnou.

Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků
Zdroj: Depositphotos

Namísto uživatelského jména se nad příspěvkem zobrazí slovíčko Promoted. Reklamy ve volném formátu jsou navrženy tak, aby působily podobně jako typ obsahu, který si uživatelé vyměňují mezi sebou. Cílem je „infiltrovat“ inzerenty, kteří budou moci sdílet informace pomocí obrázků, videí a textu. Očekává se tedy vyšší zapojení komunity.

Zdroj: SocialMediaToday

Inzerenti mají v tomto formátu volnost. Nové možnosti tvorby reklam usnadní proces vytváření, úprav a spouštění reklam ve velkém měřítku.

“Reklamy ve volném formátu poskytují inzerentům flexibilitu při vytváření reklam libovolné délky, s použitím různých typů médií a se vzhledem, který je pro platformu přirozený. Tento formát podporuje kombinaci obsahu, kontextu a kreativy značky a zároveň zvyšuje výkon a povědomí o značce. Reklamy ve volném formátu jsou pro Reddit a jeho jedinečné komunity jedinečné. Vzhledem k tomu, že pokračujeme v investicích do našeho plánu reklamních produktů, je důležité využít to, co mají lidé na Redditu nejraději, a vytvářet příležitosti pro firmy, aby se staly jeho součástí.” oslovil Jim Squires ze společnosti Reddit.

Nový formát reklamy je již k dispozici pro všechny inzerenty na Redditu prostřednictvím Správce reklam.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+