1min. doba čtení

Pull marketing

Pull marketing je marketingová stratagie, kde si značka chce přitáhnout zákazníka místo toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoji strategii si zakládá na tom, aby nabídla řešení problému zákazníka.

Pull marketing je marketingová stratagie, kde si značka chce přitáhnout zákazníka místo toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoji strategii si zakládá na tom, aby nabídla řešení problému zákazníka. Je tedy opakem push marketingu, který se snaží svoje produkty a služby vnucovat zákazníkovi. Takováto taktika se snaží vybudovat u zákazníků loajálnost ke značce a ti se k ní v budoucnosti budou vracet.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+