2 min. doba čtení

Prodej přes WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp už není jen aplikace pro zasílání zpráv přátelům. Stala se hlavním komunikačním nástrojem pro firmy, které chtějí oslovit své zákazníky.

Prodej přes WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp jako komunikační nástroj pro podniky

Společnost Meta Platforms Inc, která stojí za mega značkami Facebook, Instagram, Messenger a WhatsApp, nedávno investovala do singapurského startupu Take App, který založil bývalý manažer Facebooku Youmin Kim. Loni ze sociální sítě odešel a začal pracovat na novém produktu Take App. Jeho cílem je překlenout digitální propast mezi mikropodnikateli v jihovýchodní Asii.

Aplikace Take App je ve své podstatě nástrojem pro ty, kteří chtějí propojit své online podnikání s aplikací WhatsApp. Pomocí aplikace si obchodníci mohou vytvořit jednoduchou webovou stránku pro usnadnění online objednávek spolu s nákupním košíkem a přímým odkazem na aplikaci WhatsApp pro správu a sledování konečné objednávky.

zdroj: Take App

Aplikace spojuje obchodníky a zákazníky přes WhatsApp

Ačkoli hlavním cílem služby Take App jsou restaurace, společnost spolupracuje mimo jiné také s pekárnami, potravinářskými podniky a kosmetickými salony.

“Naší jedinečnou výhodou je, že umožňujeme obchodníkům vést přímou konverzaci se zákazníky prostřednictvím aplikace WhatsApp,” vysvětluje Kim pro TechCrunch. “Obchodníkům se líbí, že dostávají oznámení a podrobnosti o objednávkách přímo v aplikaci WhatsApp, bez nutnosti použití jiné aplikace nebo přihlášení.”

Ačkoli je základní služba Take App zdarma, společnost nabízí několik prémiových funkcí, včetně pokročilé analytiky, neomezeného nahrávání obrázků a vlastních doménových jmen.

Kim původně založil Take App jako neziskovou organizaci na pomoc malým restauracím v Singapuru během pandemie, ale brzy si uvědomil, že má potenciál proměnit ji v komerční podnik. Společnost tvrdí, že aplikaci Take App dnes používá 1 000 podniků. Převážná většina z nich sídlí v Singapuru, Malajsii a Indonésii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů
3 min. doba čtení

Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů

Evropská e-commerce scéna se dramaticky mění a čínské platformy získávají stále větší podíl na trhu. Zatímco v roce 2023 se domácí e-commerce růst v Číně zpomalil na slabých 3,5 % – což je méně než růst většiny TOP 10 globálních trhů – čínští giganti hledají příležitosti k expanzi směrem na západ.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+