
Nejnovější novinkou je zobrazení Creator Insights, které nabízí přehled o výkonnosti účtu tvůrce za posledních 30 dní. Firmy, které budou chtít oslovit tvůrce ke spolupráci, získají lepší přehled dosahu tvůrců.

Zdroj: Becca Alves
Co nabízí Creator Insights?
Jedná se o nový informační odkaz na profilu tvůrců. Firemní profily budou moci získat lepší přehledy a skutečná čísla. Přehled obsahuje klíčové metriky, jako je růst počtu sledovatelů – značky uvidí, jak rychle tvůrce získává nové fanoušky. Dosahy poskytnou informace o tom, kolik unikátních účtů vidělo obsah tvůrce. Míra zapojení ukáže, kolik účtů aktivně interagovalo s obsahem tvůrce (like, komentář, sdílení).
Všechny tyto metriky budou odrážet 30denní období.
Jak to funguje?
Tvůrci se mohou rozhodnout sdílet tyto informace podobně, jako by je sdíleli ve službě Instagram Creator Marketplace. Tento program však zatím plnohodnotně funguje jen v USA a expanzi do dalších zemí platforma oznámila teprve nedávno. Je pravděpodobné, že půjde o stejná oprávnění ke sdílení údajů, čili že pokud tvůrce zasdílí svá data v Marketplace, budou dostupná i v Creator Insights.
I když je možnost rychlého zobrazení Creator Insights momentálně dostupná pouze pro vybrané profily tvůrců a je zatím omezená, má potenciál stát se cenným nástrojem pro usnadnění spojení mezi značkami a influencery u reklamních partnerství.
O dalším vývoji budeme informovat, sledujte nás proto i nadále. 👇