1min. doba čtení

Positioning

Positioning je strategie, která má za cíl odlišit značku od těch ostatních a tímto způsobem určit a vymezit jí místo na trhu. Vytváří určitý obraz, který mají zákazníci o dané značce, produktu, nebo službě.

Positioning je strategie, která má za cíl odlišit značku od těch ostatních a tímto způsobem určit a vymezit jí místo na trhu. Vytváří určitý obraz, který mají zákazníci o dané značce, produktu, nebo službě. Positioning pomáhá značkám odlišit se od konkurence a vybudovat si svoje místo na trhu. Určuje to různými způsoby, jako například logem nebo sloganem. Je třetím krokem po segmentaci, která se zabývá strukturou trhu a cílením, nebo targetingem, který se zabývá cílením produktů a služeb na určité cílové skupiny.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+