Positioning je strategie, která má za cíl odlišit značku od těch ostatních a tímto způsobem určit a vymezit jí místo na trhu. Vytváří určitý obraz, který mají zákazníci o dané značce, produktu, nebo službě. Positioning pomáhá značkám odlišit se od konkurence a vybudovat si svoje místo na trhu. Určuje to různými způsoby, jako například logem nebo sloganem. Je třetím krokem po segmentaci, která se zabývá strukturou trhu a cílením, nebo targetingem, který se zabývá cílením produktů a služeb na určité cílové skupiny.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]