3 min. doba čtení

Pokud vám někdo tvrdí, že Black Friday nefunguje, něco nedělá správně

E-commerce fenomén, který každoročně přepisuje historii – po roce opět ukázal rekordní čísla. U klientů, kterým v ui42 spravujeme jen technickou infrastrukturu, stoupl YoY obrat o 16,9 %, zatímco těm klientům, kterým spravujeme i marketing, stoupl obrat o téměř 51 %! Co je za tím?

Pokud vám někdo tvrdí, že Black Friday nefunguje, něco nedělá správně
Zdroj: Midjourney

Meziročně stoupalo vše: počet objednávek, hodnota i CR

Tento Black Friday jsme opět ukázali, že s ui42 dokážou slovenské e-shopy excelovat nejen doma, ale i na mezinárodním poli. Naše platforma BUXUS dnes pohání e-shopy ve více než 26 zemích světa, a naše marketingové oddělení spravuje výkonnostní marketing stovce klientů na dokonce 30 trzích. Právě díky tomu vám můžeme přinést zajímavý statistický vzorek světového slovenského e-commerce.

I když počet objednávek oproti loňskému roku u klientů, kterým zajišťujeme technickou infrastrukturu, vzrostl jen mírně, a to o 6,8 %, hodnota objednávek stoupla výrazněji – o 16,9 %. Je zajímavé vidět, že klientům, kterým spravujeme výkonnostní marketing, čísla stoupala mnohem výrazněji. Konkrétně počet objednávek průměrně o 50,59 % a celkové revenue o 49,4 %. Proč tomu tak je?

Zatímco klientům, kterým spravujeme provoz e-shopu a technický support, zajišťujeme, aby zákazník, který na e-shop přijde, viděl stabilní a rychlý web připravený konvertovat, a nemáme vliv na jejich počet, v marketingu naopak zajišťujeme jejich akvizici. Efektivní a kreativní hledání potenciálních zákazníků, objevování nových příležitostí pomocí AI-powered marketingu nejen doma, ale také na 30 trzích, jednoduše přináší našim klientům každý rok rekordní čísla.

Black Friday 2024 tak nebyl jen o číslech, ale také o důvěře a kvalitě, kterou přinášíme – v každém kroku, v každé zemi. Rychlost webů, spolehlivost našich řešení, nasazení inteligentních nástrojů podkuté našimi zkušenostmi v online marketingu byly klíčové faktory úspěchu. One-stop shop od ui42 tedy opět ukázal svoji sílu.

Důležitá čísla z Black Friday 2024:

  • Průměrné CPC stouplo oproti roku 2023 o 27 %. (Zdroj: Gads ui42)
  • Přes naši e-commerce platformu BUXUS se nám podařilo za 24 hodin zprostředkovat více než 50 000 nákupů ve více než 26 zemích. (Zdroj: BUXUS)
  • CPA na naše klienty klesla o 2 % – a to i přes zvýšené CPC. (Zdroj: Gads ui42)
  • Počet impresí reklam našich klientů YOY stoupla o 24 %. (Zdroj: Gads ui42)

Peaky na BUXUSu přinesly 6 300 nákupů za hodinu

Během Black Friday, kdy zatížení serverů dostává zabrat na maximum, naše týmy zajistily plynulý a nepřetržitý chod všech webů pod naší správou. Ať už šlo o stránky postavené na našem CMS systému BUXUS, nebo o e-shopy na jiných CMS řešeních, díky připravenosti našich specialistů zůstaly výpadky prakticky nepostřehnutelné a stabilita systémů dosáhla 99,9 %. A to i v peacích, kdy přes nás přetékalo neuvěřitelných 6 300 nákupů za hodinu.

ui42 již 27 let dokazuje, že je e-commerce lídrem nejen na Slovensku. Důvěřují nám takové značky jako Kondela, Be Lenka, Koku, Feedo, Bezvavlasy, Nejsport či Prodoshop.

Black Friday 2024 byl pro naše klienty o rekordech, stabilitě a důvěře. Pokud hledáte partnera, který zvládne i ty nejnáročnější výzvy a přinese vám růst, spolehněte se na nás. S 27 lety zkušeností, e-shopy ve 26 zemích a marketingu na 30 trzích víme přesně, co funguje.

Neváhejte nás kontaktovat, ať už máte jakoukoli otázku či výzvu. Jsme tady pro to, abychom odpálili váš byznys k ještě lepším výsledkům.

Sdílet článek
Tento článek ti přináší

ui42

ui42 je slovenská digitálna agentúra, ktorá pokrýva všetky základné oblasti online biznisu. Ponúka komplexné služby od programovania webov a webových aplikácií, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Sú one-stop shop pre váš online biznis.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge