
Cestu od malého e-shopu ke světovému hráči důvěrně zná značka Be Lenka. COO firmy Peter Brezani odstartoval sérii přednášek a představil strategie, které jim pomohly při expanzi na zahraniční trhy. Prozradil také to, proč spustily 2 paralelní značky na co si dát pozor.

Peter Brezani z Be Lenka
Obchodování s výrobky z Asie může znít jednoduše, ale má svá úskalí. Michaela Kralovičová, CEO Infinity Standard, vysvětlila, jak efektivně získávat zboží a jak tento trh dnes funguje.

Michaela Královičová z Infinity Standard
Jaký vliv má pověst společnosti na zákazníka? Martin Sihelský z Shoptetu uvedl jako odpověď nekompromisní čísla: Až 89 % spotřebitelů začne po špatné zkušenosti se zákazníkem obchodovat s konkurencí. Ve svém vystoupení se zaměřil na automatizace a využití umělé inteligence v zákaznickém servisu.

Martin Sihelský zo Shoptetu
Dvojitá přednáška z dílny Dexfinity představila skutečnou případovou studii jejich klienta. Specialista PPC Miroslav Šajban a Master of Client Development Samuel Ondrišák poskytli své znalosti o projektu a zaměřili se na zvýšení ziskovosti při zachování obratu.

Miroslav Šajban a Samuel Ondrišák z Dexfinity
O tom, jak v Berlin Brands Group přetransformovali Google kampaně, vyprávěl Matej Tomašovský, marketingový ředitel pro CEE. Ukázal, jak využívali feedy a Google Ads a jak jich tyto zkušenosti posunuly vpřed.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group
Panelová diskuse byla podrobná a zabývala se zvídavými dotazy z publika. V samotném závěru si tři výherci soutěže o pozorné vnímání přednášek a rychlé prsty odnesli hodnotné ceny od sponzorů.

Panelová diskusia všetkých spíkrov
Děkujeme za přátelskou atmosféru, kterou se opět podařilo vykouzlit v prešovské hospodě TROJKA Šariš Pub. Nezapomeňte si prohlédnout celou fotogalerii z konference. Prešov je půvabné město, které má zájem učit se novým přístupům v podnikání, sledovat trendy a jít za svými cíli.
Další zastávkou konferencí o e-commerce bude 26. března v Trnavě. Zarezervujte si vstupenky nebo se registrujte na live stream zcela zdarma.