2 min. doba čtení

Po roce opět v Prešově: Na Ecommerce Bridge LIVE se řešily současné výzvy marketingu

V Prešově to odpálilo až 6 řečníků! Spousta otázek, trefné odpovědi a samozřejmě skvělá atmosféra – i takový byl poslední Ecommerce Bridge LIVE.

Po roce opět v Prešově: Na Ecommerce Bridge LIVE se řešily současné výzvy marketingu

Cestu od malého e-shopu ke světovému hráči důvěrně zná značka Be Lenka. COO firmy Peter Brezani odstartoval sérii přednášek a představil strategie, které jim pomohly při expanzi na zahraniční trhy. Prozradil také to, proč spustily 2 paralelní značky na co si dát pozor.

Peter Brezani z Be Lenka

Obchodování s výrobky z Asie může znít jednoduše, ale má svá úskalí. Michaela Kralovičová, CEO Infinity Standard, vysvětlila, jak efektivně získávat zboží a jak tento trh dnes funguje.

Michaela Královičová z Infinity Standard

Jaký vliv má pověst společnosti na zákazníka? Martin Sihelský z Shoptetu uvedl jako odpověď nekompromisní čísla: Až 89 % spotřebitelů začne po špatné zkušenosti se zákazníkem obchodovat s konkurencí. Ve svém vystoupení se zaměřil na automatizace a využití umělé inteligence v zákaznickém servisu.

Martin Sihelský zo Shoptetu

Dvojitá přednáška z dílny Dexfinity představila skutečnou případovou studii jejich klienta. Specialista PPC Miroslav Šajban a Master of Client Development Samuel Ondrišák poskytli své znalosti o projektu a zaměřili se na zvýšení ziskovosti při zachování obratu.

Miroslav Šajban a Samuel Ondrišák z Dexfinity

O tom, jak v Berlin Brands Group přetransformovali Google kampaně, vyprávěl Matej Tomašovský, marketingový ředitel pro CEE. Ukázal, jak využívali feedy a Google Ads a jak jich tyto zkušenosti posunuly vpřed.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group

Panelová diskuse byla podrobná a zabývala se zvídavými dotazy z publika. V samotném závěru si tři výherci soutěže o pozorné vnímání přednášek a rychlé prsty odnesli hodnotné ceny od sponzorů.

Panelová diskusia všetkých spíkrov

Děkujeme za přátelskou atmosféru, kterou se opět podařilo vykouzlit v prešovské hospodě TROJKA Šariš Pub. Nezapomeňte si prohlédnout celou fotogalerii z konference. Prešov je půvabné město, které má zájem učit se novým přístupům v podnikání, sledovat trendy a jít za svými cíli.

Další zastávkou konferencí o e-commerce bude 26. března v Trnavě. Zarezervujte si vstupenky nebo se registrujte na live stream zcela zdarma.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge