2min. doba čtení

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Pangaia je módní značka specializující se na udržitelnost a ochranu životního prostředí. Je známá svým závazkem k ochraně planety a vytváří produkty, které minimalizují negativní vliv na životní prostředí. Nyní spouští vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení.

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Takové kroky podniklo již několik módních domů, ale Pangaia Rewear zákazníkům výrazně usnadňuje posunout položky dál díky QR kódům na oblečení. Každá položka tak získá svůj digitální pas.

QR kódy na oblečení usnadňují prodávajícím přidání položek na platformu Pangaia Rewear, čímž se celý proces zjednodušuje a urychluje. “Naskenujte QR kód, který najdete na štítku starostlivosti o váš PANGAIA kousek. Předvyplníte tak podrobnosti o svém produktu, čímž se zařazení položky urychlí,” vysvětlují na webu platformy. Pangaia spustila novou platformu pouze ve Spojeném království a Irsku.

Sledovat trendy nejen v módě

Trh s secondhand oblečením v roce 2022 vzrostl o 28 %. Značky se v této oblasti stávají aktivními hráči. Díky rychle rostoucímu trendu v tomto odvětví můžeme očekávat, že do roku 2027 se toto číslo zdvojnásobí. Především mileniálové a Generace Z preferují nákupy secondhand oblečení především kvůli ceně a důležitá je pro ně udržitelnost.

Značky, které investují do vlastních platforem pro secondhand prodej, mají možnost kontrolovat svou značku a získat nové zákazníky. Rostoucí trend secondhand oblečení mění průmysl módy. Značky začínají tento model vnímat jako součást svého obchodního modelu a nejen jako udržitelnou iniciativu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+