2 min. doba čtení

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Pangaia je módní značka specializující se na udržitelnost a ochranu životního prostředí. Je známá svým závazkem k ochraně planety a vytváří produkty, které minimalizují negativní vliv na životní prostředí. Nyní spouští vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení.

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Takové kroky podniklo již několik módních domů, ale Pangaia Rewear zákazníkům výrazně usnadňuje posunout položky dál díky QR kódům na oblečení. Každá položka tak získá svůj digitální pas.

QR kódy na oblečení usnadňují prodávajícím přidání položek na platformu Pangaia Rewear, čímž se celý proces zjednodušuje a urychluje. “Naskenujte QR kód, který najdete na štítku starostlivosti o váš PANGAIA kousek. Předvyplníte tak podrobnosti o svém produktu, čímž se zařazení položky urychlí,” vysvětlují na webu platformy. Pangaia spustila novou platformu pouze ve Spojeném království a Irsku.

Sledovat trendy nejen v módě

Trh s secondhand oblečením v roce 2022 vzrostl o 28 %. Značky se v této oblasti stávají aktivními hráči. Díky rychle rostoucímu trendu v tomto odvětví můžeme očekávat, že do roku 2027 se toto číslo zdvojnásobí. Především mileniálové a Generace Z preferují nákupy secondhand oblečení především kvůli ceně a důležitá je pro ně udržitelnost.

Značky, které investují do vlastních platforem pro secondhand prodej, mají možnost kontrolovat svou značku a získat nové zákazníky. Rostoucí trend secondhand oblečení mění průmysl módy. Značky začínají tento model vnímat jako součást svého obchodního modelu a nejen jako udržitelnou iniciativu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+