2 min. doba čtení

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Pangaia je módní značka specializující se na udržitelnost a ochranu životního prostředí. Je známá svým závazkem k ochraně planety a vytváří produkty, které minimalizují negativní vliv na životní prostředí. Nyní spouští vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení.

Pangaia zavádí vlastní platformu pro prodej secondhand oblečení

Takové kroky podniklo již několik módních domů, ale Pangaia Rewear zákazníkům výrazně usnadňuje posunout položky dál díky QR kódům na oblečení. Každá položka tak získá svůj digitální pas.

QR kódy na oblečení usnadňují prodávajícím přidání položek na platformu Pangaia Rewear, čímž se celý proces zjednodušuje a urychluje. „Naskenujte QR kód, který najdete na štítku starostlivosti o váš PANGAIA kousek. Předvyplníte tak podrobnosti o svém produktu, čímž se zařazení položky urychlí,“ vysvětlují na webu platformy. Pangaia spustila novou platformu pouze ve Spojeném království a Irsku.

Sledovat trendy nejen v módě

Trh s secondhand oblečením v roce 2022 vzrostl o 28 %. Značky se v této oblasti stávají aktivními hráči. Díky rychle rostoucímu trendu v tomto odvětví můžeme očekávat, že do roku 2027 se toto číslo zdvojnásobí. Především mileniálové a Generace Z preferují nákupy secondhand oblečení především kvůli ceně a důležitá je pro ně udržitelnost.

Značky, které investují do vlastních platforem pro secondhand prodej, mají možnost kontrolovat svou značku a získat nové zákazníky. Rostoucí trend secondhand oblečení mění průmysl módy. Značky začínají tento model vnímat jako součást svého obchodního modelu a nejen jako udržitelnou iniciativu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel