2 min. doba čtení

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Zabalit Evropu do ovčí vlny. Taková je vize českého e-shopu Ovečkárna.cz, který se zaměřuje na výrobu a prodej vlněných výrobků. K dosažení tohoto cíle jí pomůže nový přírůstek. Ondřej Machala přichází ze startupu DoDo.

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Ovečkárna.cz s novým generálním ředitelem

Ondřej Machala, který přišel ze společnosti DoDo, povede zlínský e-shop Ovečkárna, který patří české společnosti Wool. Dříve pracoval jako obchodní ředitel společnosti Panasonic CEE Group v České republice a na Slovensku nebo na obchodních pozicích ve společnosti HP Tronic Zlín.

Ondřej Machala bude mít v Ovečkárně na starosti veškeré provozní záležitosti a zaměří se na expanzi produktové řady privátních značek Vlnka a expanzi na další zahraniční trhy.

“Chtěli jsme jít o krok dál a najít člověka, který nám pomůže s dalším rozvojem společnosti. Stále máme před sebou spoustu práce, a proto jsme se rozhodli rozšířit manažerský tým. Věřím, že díky novému řediteli budeme moci více využít potenciál německého trhu, který pro nás bude do budoucna klíčový,” říká Martin Bernátek, zakladatel Ovečekárny.

Martin Bernátek, zakladatel společnosti, bude i nadále zodpovědný za prodej, vývoj produktů a marketing.

Bernátek se bude podílet především na marketingu, prodeji a vývoji produktů společnosti, v čemž mu od loňského roku pomáhají investoři. Ke společnosti Česká vlna, která provozuje Ovečkárnu, se připojila skupina eRockets a Enterstore. V Ovečkárně měli investovat stovky milionů korun.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+