2min. doba čtení

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Zabalit Evropu do ovčí vlny. Taková je vize českého e-shopu Ovečkárna.cz, který se zaměřuje na výrobu a prodej vlněných výrobků. K dosažení tohoto cíle jí pomůže nový přírůstek. Ondřej Machala přichází ze startupu DoDo.

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Ovečkárna.cz s novým generálním ředitelem

Ondřej Machala, který přišel ze společnosti DoDo, povede zlínský e-shop Ovečkárna, který patří české společnosti Wool. Dříve pracoval jako obchodní ředitel společnosti Panasonic CEE Group v České republice a na Slovensku nebo na obchodních pozicích ve společnosti HP Tronic Zlín.

Ondřej Machala bude mít v Ovečkárně na starosti veškeré provozní záležitosti a zaměří se na expanzi produktové řady privátních značek Vlnka a expanzi na další zahraniční trhy.

“Chtěli jsme jít o krok dál a najít člověka, který nám pomůže s dalším rozvojem společnosti. Stále máme před sebou spoustu práce, a proto jsme se rozhodli rozšířit manažerský tým. Věřím, že díky novému řediteli budeme moci více využít potenciál německého trhu, který pro nás bude do budoucna klíčový,” říká Martin Bernátek, zakladatel Ovečekárny.

Martin Bernátek, zakladatel společnosti, bude i nadále zodpovědný za prodej, vývoj produktů a marketing.

Bernátek se bude podílet především na marketingu, prodeji a vývoji produktů společnosti, v čemž mu od loňského roku pomáhají investoři. Ke společnosti Česká vlna, která provozuje Ovečkárnu, se připojila skupina eRockets a Enterstore. V Ovečkárně měli investovat stovky milionů korun.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+