2min. doba čtení

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Zabalit Evropu do ovčí vlny. Taková je vize českého e-shopu Ovečkárna.cz, který se zaměřuje na výrobu a prodej vlněných výrobků. K dosažení tohoto cíle jí pomůže nový přírůstek. Ondřej Machala přichází ze startupu DoDo.

Ondřej Machala novým generálním ředitelem Ovečkárna.cz

Ovečkárna.cz s novým generálním ředitelem

Ondřej Machala, který přišel ze společnosti DoDo, povede zlínský e-shop Ovečkárna, který patří české společnosti Wool. Dříve pracoval jako obchodní ředitel společnosti Panasonic CEE Group v České republice a na Slovensku nebo na obchodních pozicích ve společnosti HP Tronic Zlín.

Ondřej Machala bude mít v Ovečkárně na starosti veškeré provozní záležitosti a zaměří se na expanzi produktové řady privátních značek Vlnka a expanzi na další zahraniční trhy.

“Chtěli jsme jít o krok dál a najít člověka, který nám pomůže s dalším rozvojem společnosti. Stále máme před sebou spoustu práce, a proto jsme se rozhodli rozšířit manažerský tým. Věřím, že díky novému řediteli budeme moci více využít potenciál německého trhu, který pro nás bude do budoucna klíčový,” říká Martin Bernátek, zakladatel Ovečekárny.

Martin Bernátek, zakladatel společnosti, bude i nadále zodpovědný za prodej, vývoj produktů a marketing.

Bernátek se bude podílet především na marketingu, prodeji a vývoji produktů společnosti, v čemž mu od loňského roku pomáhají investoři. Ke společnosti Česká vlna, která provozuje Ovečkárnu, se připojila skupina eRockets a Enterstore. V Ovečkárně měli investovat stovky milionů korun.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek