1 min. doba čtení

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů

Mediální společnost Getty Images, globální poskytovatel digitálních médií, oznámila novou službu. Umělá inteligence bude generovat nové licencované snímky na základě fotografií a videí v databázi.

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů
Zdroj: Getty Images

Novinka Generative AI by iStock je k dispozici v 75 jazycích. Dokáže upravovat obrázky, generovat je, nebo může být integrována prostřednictvím rozhraní API. Nová funkce byla vyvinuta ve spolupráci s Nvidia a je určena k ochraně před generováním známých produktů, osob, míst nebo jiných prvků, které jsou chráněny autorským právem. Služba je zpoplatněna částkou 13,99 € za 100 vygenerovaných obrázků.

„Naším hlavním cílem v rámci projektu Generative AI by iStock je poskytnout zákazníkům snadný a cenově dostupný způsob, jak využívat umělou inteligenci ve svém tvůrčím procesu, aniž by se museli obávat, že se do datové sady dostalo něco, co je chráněno zákonem a mohlo by se dostat do jejich práce.“ prohlásil Grant Farhall, produktový ředitel společnosti iStock.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge