1 min. doba čtení

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů

Mediální společnost Getty Images, globální poskytovatel digitálních médií, oznámila novou službu. Umělá inteligence bude generovat nové licencované snímky na základě fotografií a videí v databázi.

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů
Zdroj: Getty Images

Novinka Generative AI by iStock je k dispozici v 75 jazycích. Dokáže upravovat obrázky, generovat je, nebo může být integrována prostřednictvím rozhraní API. Nová funkce byla vyvinuta ve spolupráci s Nvidia a je určena k ochraně před generováním známých produktů, osob, míst nebo jiných prvků, které jsou chráněny autorským právem. Služba je zpoplatněna částkou 13,99 € za 100 vygenerovaných obrázků.

“Naším hlavním cílem v rámci projektu Generative AI by iStock je poskytnout zákazníkům snadný a cenově dostupný způsob, jak využívat umělou inteligenci ve svém tvůrčím procesu, aniž by se museli obávat, že se do datové sady dostalo něco, co je chráněno zákonem a mohlo by se dostat do jejich práce.” prohlásil Grant Farhall, produktový ředitel společnosti iStock.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+