1 min. doba čtení

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů

Mediální společnost Getty Images, globální poskytovatel digitálních médií, oznámila novou službu. Umělá inteligence bude generovat nové licencované snímky na základě fotografií a videí v databázi.

Obrázek na míru: Getty Images využívá umělou inteligenci k vytváření nových materiálů
Zdroj: Getty Images

Novinka Generative AI by iStock je k dispozici v 75 jazycích. Dokáže upravovat obrázky, generovat je, nebo může být integrována prostřednictvím rozhraní API. Nová funkce byla vyvinuta ve spolupráci s Nvidia a je určena k ochraně před generováním známých produktů, osob, míst nebo jiných prvků, které jsou chráněny autorským právem. Služba je zpoplatněna částkou 13,99 € za 100 vygenerovaných obrázků.

„Naším hlavním cílem v rámci projektu Generative AI by iStock je poskytnout zákazníkům snadný a cenově dostupný způsob, jak využívat umělou inteligenci ve svém tvůrčím procesu, aniž by se museli obávat, že se do datové sady dostalo něco, co je chráněno zákonem a mohlo by se dostat do jejich práce.“ prohlásil Grant Farhall, produktový ředitel společnosti iStock.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe