
3 rozhovory s experty, kteří v e-commerce něco dokázali
Formát časopisu se pěkně rozrůstá. Oproti prvnímu vydání jsme narostli o několik stran, což je další důkaz, že v e-commerce je stále co řešit. A poprvé přinášíme až 3 rozhovory s osobnostmi z různých oblastí.
Odvaha vyniknout a design, který prodává
Vizuální identita značky je mnohem víc než jen pěkné logo. Milan Čanky ze SCR design v rozhovoru vysvětluje, proč je důležité nejen zaujmout, ale i jasně komunikovat hodnotu značky. Proč se při designu nevyplatí hrát na jistotu? Jak lze pomocí barev a rozpoznatelných prvků vybudovat silnou mentální dostupnost značky? A jaké chyby dělají e-shopy při budování své identity? O tom všem hovoří odborník na digitální design, který pomohl značkám vyniknout a získat si důvěru zákazníků.

Milan Čanky, CEO SCR design
Jak najít finanční rezervy
Řízení financí je často přehlíženou, ale kriticky důležitou součástí úspěchu e-shopů. Martin Lazarčík, zakladatel a CEO Corlonez, v rozhovoru odhaluje, proč velké e-shopy dokážou efektivně spravovat cashflow a kde menší firmy nejčastěji chybují. Proč se mnozí podnikatelé začnou zajímat o své hospodaření až tehdy, když se dostanou do problémů? Jak předejít tomu, aby vám skladové zásoby „požíraly“ zisk? A proč je klíčové sledovat finance až na úroveň jednotlivých objednávek? Odpovědi na tyto otázky najdete v exkluzivním rozhovoru, který může změnit váš pohled na finanční řízení v e-commerce.

Martin Lazarčík, CEO Corlonez
Ambiciózní podnikatelé a jejich vize
Úspěch v e-commerce není jen o technologiích, ale i o správném nastavení myšlení. Ivan Cingel, CEO CREATIVE sites, v rozhovoru vysvětluje, co odlišuje ambiciózní e-shopy od průměrných a proč je důležité myslet v širších souvislostech. Jaké překážky řeší rychle rostoucí e-shopy? Které technologické trendy budou klíčové pro budoucnost online podnikání? A proč je personalizace nezbytností, pokud chce e-shop přežít v čím dál konkurenčnějším prostředí? Tento rozhovor nabízí cenné poznatky pro všechny, kteří chtějí svůj online byznys posunout na vyšší úroveň.

Ivan Cingel, CEO CREATIVE sites
Unikátní data o spontánní znalosti zákazníků
Víte, které e-shopy se dostaly do povědomí zákazníků? A které doručovací společnosti si lidé vybaví jako první? V tomto vydání Ecommerce Bridge přinášíme exkluzivní průzkum spontánní znalosti e-shopů a kurýrních služeb, který odhaluje, jak se značky zapsaly do mysli zákazníků a co jim pomáhá udržet si mentální dostupnost.
Data sbíraná ve spolupráci s agenturou MNForce vám poskytnou jedinečný pohled na to, jak si jednotlivé e-shopy vedou ve srovnání s konkurencí. Norbert Lojko se postaral o výklad dat a zasadil je i do širšího kontextu. Řeší například i to, jaké strategie fungují při budování značky v tak dynamickém a vysoce konkurenčním prostředí, jakým je e-commerce.
Kdo nemá data, má jen dojmy. Výsledky průzkumu přinášejí závěry, které vám mohou pomoci dělat lepší rozhodnutí.
Experti přiblížili rozmanitá témata
Jak na 1000 objednávek denně přes sociální sítě? David Krumpár rozebírá, jak vybudovat efektivní akviziční kampaně na Facebooku a Instagramu a na co si dát pozor při optimalizaci.
Najít správný reklamní kanál v zakázaném segmentu není jednoduché, ale zároveň to není nemožné. Jak lze dělat úspěšnou kampaň, když vás marketingová pravidla platforem omezují? Lýdia Valentová na konkrétních příkladech ukazuje, jak lze myslet kreativně i v náročných podmínkách.
Google Ads přináší stále nové možnosti, ale ne každá kampaň funguje efektivně. Darko Ďurica z Winston bros vysvětluje, jak optimalizovat Performance Max kampaně, aby přinášely vyšší návratnost investic.
E-commerce se pohybuje skutečně rychle a držet krok s must-have ingrediencemi pro úspěšnou strategii může být skutečně výzva. Vladimír Houba z RTB House sepsal 5 trendů, které ovlivní e-commerce marketing v roce 2025.
Úspěšný e-shop musí stát na pevných základech. Odborníci z TPA Slovakia nabízejí praktické rady, jak správně nastavit finance, daně a firemní procesy, abyste si zajistili dlouhodobou stabilitu.
Orientujete se v právních tématech? Víte, na co si musí e-shopy dávat pozor v tomto roce? Legitas přináší přehled klíčových právních změn a doporučení pro podnikatele.
Bez přehledného účetnictví se e-shop daleko nedostane. Case study ABRA Flexi na značce POWERLOGY ukazuje, jak automatizace finančních procesů pomáhá firmám lépe řídit podnikání.
Michal Pastier se ve svém sloupku podělil o rychlovky z podnikání. Trápí tyto otázky i vás?
Našemu plénu expertů jsme položili otázku: Jakou technologii byste doporučili e-shopům pro zlepšení nákupního zážitku v roce 2025? Je lepší investovat do interaktivních vizualizací, personalizovaných komunikací, nebo jiného přístupu?
Nenechte si ujít nové vydání
Tištěný časopis je dostupný zdarma pro předplatitele – vyberte si papírovou nebo digitální verzi a získejte cenné informace, které vás posunou vpřed.
Časopis Ecommerce Bridge vychází každý kvartál. Přihlaste se k odběru na ecommercebridge.sk/predplatne a mějte vždy přehled o tom, co hýbe e-commerce světem.
Chci se přihlásit k odběru časopisu