Kampaň inspirovaná středoškolákem a jeho příspěvkem na TikToku
Všechno spustil středoškolák Samuel Beasley, který inspiroval vznik kampaně jediným příspěvkem na sociální síti TikTok. V příspěvku Sam kýve hlavou do rytmu optimistické písně od Bruna Marse a píše: „Chystáme se natočit nejžhavější reklamu Old Navy v historii.“
Tento příspěvek vyvolal obrovské nadšení fanoušků a vygeneroval více než 120 000 lajků, téměř 3 500 sdílení a více než 1 300 komentářů, ve kterých se lidé podělili o nápady, co by chtěli vidět v reklamě Old Navy. Společnost Old Navy vyslechla své fanoušky a udělala z nich spolutvůrce. Vytvořili reklamu, jejíž scénář byl založen výlučně na jejich komentářích.
Společnost Old Navy vyslechla své fanoušky a udělala z nich spolutvůrce.
Lidé chtěli například vidět hlavního hrdinu reklamy, jak kráčí po ulici a plácne si se všemi místními obyvateli včetně několika poskakujících dětí a majitele obchodu. Další komentář, který se objevil v reklamě, zní: „Otcové. Tanec. Všude.“
Působí to téměř jako opakování největších reklamních kýčů, které diváci očekávají od módních značek. Na vině je nepochybně sledování velkého množství reklam. Díky tomu je reklama s názvem „Napsáno internetem“ vtipná, chytlavá a zábavná. Koneckonců, podívejte se sami.
Old Navy chce slyšet další nápady fanoušků
Reklama upozorňuje na dámskou kolekci All Day Dress spolu s dalšími jarními kousky pro celou rodinu. V průběhu roku se však bude lišit. Fanoušci jsou proto vyzváni, aby označili společnost Old Navy na sociálních sítích a podělili se o své nápady na letošní marketingové kampaně značky.
Old Navy je americká značka oblečení a doplňků. Značka byla založena v roce 1994 a podle vlastních slov slaví demokracii stylu prostřednictvím moderních, optimistických, cenově dostupných a kvalitních výrobků. Hravost značky se odráží v její nové kampani, kterou nevymyslela marketingová agentura, jak je zvykem, ale vytvořili ji samotní fanoušci značky.