2 min. doba čtení

Nakupování a kurýrní služby na jednom místě? Poláci to zkoušejí v prodejnách Stokrotka Express

Síť prodejen Stokrotka (Sedmikráska) rozšiřuje svou nabídku kurýrních služeb prostřednictvím spolupráce se společností GLS. Tato nová služba odesílání a převzetí zásilek je k dispozici v prodejnách Stokrotka Express.

Nakupování a kurýrní služby na jednom místě? Poláci to zkoušejí v prodejnách Stokrotka Express

Zákazníci obchodů Stokrotka Express mohou nově nakupovat a využívat kurýrní služby nového provozovatele – to vše na jednom místě. Jde o pohodlné řešení, které šetří čas. Implementaci a provozní činnosti bude koordinovat společnost Pointpack, která se svými IT řešeními spojuje maloobchodní sítě a kurýrní společnosti. Společnost tak vyřídila již více než 47 milionů zásilek na více než 17 tisíc odběrných místech v rámci celé země.

Zákazníci totiž chtějí mít možnost si vybrat, kdy a kde si vyzvednou svůj balíček. 

„Rozvojem kurýrních služeb v obchodech Stokrotka reagujeme na potřeby našich zákazníků, kteří chtějí mít možnost nakupovat a využívat oblíbené služby na jednom místě. Rozvoj online nakupování a e-commerce odvětví rovněž způsobil zvýšení poptávky po rychlém vyzvednutí balíčků v blízkosti domova při každodenních činnostech, jako je nakupování. Spokojenost zákazníků s dostupností takové služby v prodejnách Stokrotka nás přivedla k rozhodnutí rozšířit ji a přidat nového provozovatele. Kurýrní služba GLS je tak nyní dostupná ve všech prodejnách Stokrotka Express,” informuje Daria Raganowicz, specialistka pro PR a externí komunikaci společnosti Stokrotka. 

Prodejny Stokrotka Express jsou otevřeny i v neděli a díky tomu nabízejí vysokou míru flexibility. 

Kurýrní společnost DHL a prodejny Stokrotka spolupracují již rok 

Pravdou je, že pro zákazníky sítě Stokrotka se nejedná o novinku. Kurýrní společnost DHL působí v rámci sítě od začátku loňského roku. „Zařazení další kurýrní služby do sítě našich partnerů potvrzuje, že KEP trh se neustále vyvíjí spolu s potřebami zákazníků. Spotřebitelé zpravidla oceňují možnost vybrat si přepravce a poslat nebo vyzvednout si balíček ve svém oblíbeném obchodě,“ vysvětlila Paulina Żmijowska, marketingová a PR manažerka společnosti Pointpack.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+