2 min. doba čtení

Momox přichází do Španělska a Itálie

Tržiště Momox, které se zaměřuje na prodej použitých mediálních produktů, expanduje do Itálie a Španělska. Společnost se také rozhodla prodávat oblečení z druhé ruky. Tento koncept je v současné době k dispozici pouze v Německu.

Momox přichází do Španělska a Itálie

Momox, nejúspěšnější prodejce na Amazonu

Momox nabízí platformu pro prodejce knih a dalších použitých mediálních produktů, jako jsou CD, DVD a videohry. Společnost byla založena před osmnácti lety v Německu. Je nejúspěšnějším prodejcem na Amazonu a na platformě eBay je na třetím místě. V loňském roce dosáhla tržeb ve výši 355 milionů EUR. Společnost Momox je od roku 2019 ve vlastnictví norské společnosti Verdane Capital.

Pomocí aplikace Momox mohou uživatelé naskenovat čárový kód svého výrobku a nahrát jej do mobilní aplikace. Algoritmus určuje cenu, kterou prodejce za svůj produkt obdrží. Poté je zdarma předá společnosti Momox, která je dále prodává na Amazonu.

Podle společnosti jsou její použité výrobky až o 70 % levnější než nové zboží.

Společnost působí na 6 evropských trzích

Zákazníci v Itálii a Španělsku mohou nyní také využívat přední resellovú platformu. Obě země získají vlastní doménu (momox.es a momox.it) a přístup k mobilní aplikaci.

Společnost Momox v současné době působí na šesti evropských trzích: v Německu, Rakousku, Francii, Belgii a na výše uvedených trzích. Společnost se loni po brexitu rozhodla ukončit své aktivity ve Spojeném království.

Momox bude prodávat oblečení

Vzhledem k tomu, že trh s rychlou módou je jedním z největších znečišťovatelů a současný důraz na udržitelnost podporuje prodej z druhé ruky, rozhodla se společnost Momox využít současného trendu a plánuje kromě knih prodávat i oblečení. V současné době je módní segment dostupný pouze v Německu, ale bude se rozšiřovat i na další trhy. Kdy a kde se tak stane, společnost neupřesnila.

“Společnost Momox zaznamenala za posledních 18 let nebývalý úspěch,” říká Heiner Kroke, generální ředitel společnosti Momox AG. “Vzhledem k rostoucí oblibě knih, médií a módy z druhé ruky očekáváme v nadcházejících letech další růst.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+