2 min. doba čtení

Meziroční růst o 4,9 %: americký e-commerce hlásí úspěšnou vánoční sezónu

Společnost Adobe Analytics pravidelně poskytuje údaje o chování spotřebitelů na americkém trhu. Nedávno přinesli údaje o vysokých prodejích před Vánocemi a nyní hlásí další překonaný rekord.

Meziroční růst o 4,9 %: americký e-commerce hlásí úspěšnou vánoční sezónu
Zdroj: Depositphotos

Výdaje na nákupy online dosáhly celkové výše 222,1 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 4,9 %. To je pro americký e-commerce během sváteční sezóny rekord. Výsledky sledují online nákupy v období od 1. listopadu do 31. prosince. Údaje zahrnují více než 1 bilion návštěv amerických maloobchodních webových stránek, 100 milionů unikátních položek a celkem 18 kategorií výrobků.

Doporučujeme podívat se na vizualizované údaje Adobe Analytics.

Zdroj: Adobe

Američané hojně využívají slev a stále populárnějšího způsobu odložené platby Buy now, Pay later (BNPL) k pokrytí většiny svých nákupů. Nákupy BNPL vzrostly oproti loňskému roku o 14 % na celkovou částku 16,6 miliardy USD. Především za to můžou vyšším ceny výrobků.

Vyplatí se utratit více, než si mohou dovolit?

Přestože ceny výrobků obecně rostou, za překonaným rekordem nestojí vyšší ceny, ale vyšší počet nákupů. Ceny při online prodeji mají tendenci klesat, zejména v kategorii elektroniky, která se spotřebitelům líbí. A právě akce nalákaly lidi, kteří byli ochotni utratit více, než si mohli dovolit, aby ušetřili.

“Z 222,1 miliardy dolarů, které byly během letošních svátků utraceny online, připadá více než polovina (65 %) na pět kategorií, včetně elektroniky (50,8 miliardy dolarů), oblečení (41,5 miliardy dolarů), nábytku (27,3 miliardy dolarů), potravin (19,1 miliardy dolarů) a hraček (7,7 miliardy dolarů). Tyto kategorie se staly klíčovými tahouny růstu digitální ekonomiky,” uvádí Zpráva společnosti Adobe.

Brzy se můžeme těšit na další spotřebitelské zprávy, protože v únoru začíná výsledková sezóna za čtvrté čtvrtletí u většiny velkých maloobchodníků.

Týdenní podcast UPdate
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+