
Nyní je tato funkce k dispozici všem inzerentům, což znamená, že každý, kdo používá platformy Meta pro inzerci, může do svých katalogů přidávat videa na úrovni jednotlivých produktů nebo skladových jednotek (SKU). Díky tomu můžeme očekávat lepší cílení a personalizaci reklam pomocí umělé inteligence a automatizace.
Novinka Meta Advantage+ využívá umělou inteligenci k poskytování personalizovaných videí, která jsou přizpůsobena zájmům a chování uživatelů. Krátká videa pomáhají značkám zvýšit angažovanost, zaujmout uživatele a zvýšit konverze.
Postup nasazení videa je jednoduchý – stačí nahrát prvek do úložiště, jako je Dropbox nebo Disk Google a přidat adresu URL do katalogového souboru ve Správci obchodu. Poté budete moci vytvářet kampaně s kreativou Advantage+. Pro lepší zobrazení doporučujeme povolit dynamická média pro automatické ořezávání podle jednotlivých formátů.