1 min. doba čtení

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům

Meta zpřístupnila možnost přidávat do katalogů produktová videa všem inzerentům již koncem roku 2023. Nyní zavádí novou možnost automatické videoreklamy.

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům
Zdroj: Depositphotos

Nyní je tato funkce k dispozici všem inzerentům, což znamená, že každý, kdo používá platformy Meta pro inzerci, může do svých katalogů přidávat videa na úrovni jednotlivých produktů nebo skladových jednotek (SKU). Díky tomu můžeme očekávat lepší cílení a personalizaci reklam pomocí umělé inteligence a automatizace.

Novinka Meta Advantage+ využívá umělou inteligenci k poskytování personalizovaných videí, která jsou přizpůsobena zájmům a chování uživatelů. Krátká videa pomáhají značkám zvýšit angažovanost, zaujmout uživatele a zvýšit konverze.

Postup nasazení videa je jednoduchý – stačí nahrát prvek do úložiště, jako je Dropbox nebo Disk Google a přidat adresu URL do katalogového souboru ve Správci obchodu. Poté budete moci vytvářet kampaně s kreativou Advantage+. Pro lepší zobrazení doporučujeme povolit dynamická média pro automatické ořezávání podle jednotlivých formátů.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+