1 min. doba čtení

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům

Meta zpřístupnila možnost přidávat do katalogů produktová videa všem inzerentům již koncem roku 2023. Nyní zavádí novou možnost automatické videoreklamy.

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům
Zdroj: Depositphotos

Nyní je tato funkce k dispozici všem inzerentům, což znamená, že každý, kdo používá platformy Meta pro inzerci, může do svých katalogů přidávat videa na úrovni jednotlivých produktů nebo skladových jednotek (SKU). Díky tomu můžeme očekávat lepší cílení a personalizaci reklam pomocí umělé inteligence a automatizace.

Novinka Meta Advantage+ využívá umělou inteligenci k poskytování personalizovaných videí, která jsou přizpůsobena zájmům a chování uživatelů. Krátká videa pomáhají značkám zvýšit angažovanost, zaujmout uživatele a zvýšit konverze.

Postup nasazení videa je jednoduchý – stačí nahrát prvek do úložiště, jako je Dropbox nebo Disk Google a přidat adresu URL do katalogového souboru ve Správci obchodu. Poté budete moci vytvářet kampaně s kreativou Advantage+. Pro lepší zobrazení doporučujeme povolit dynamická média pro automatické ořezávání podle jednotlivých formátů.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+