1 min. doba čtení

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům

Meta zpřístupnila možnost přidávat do katalogů produktová videa všem inzerentům již koncem roku 2023. Nyní zavádí novou možnost automatické videoreklamy.

Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům
Zdroj: Depositphotos

Nyní je tato funkce k dispozici všem inzerentům, což znamená, že každý, kdo používá platformy Meta pro inzerci, může do svých katalogů přidávat videa na úrovni jednotlivých produktů nebo skladových jednotek (SKU). Díky tomu můžeme očekávat lepší cílení a personalizaci reklam pomocí umělé inteligence a automatizace.

Novinka Meta Advantage+ využívá umělou inteligenci k poskytování personalizovaných videí, která jsou přizpůsobena zájmům a chování uživatelů. Krátká videa pomáhají značkám zvýšit angažovanost, zaujmout uživatele a zvýšit konverze.

Postup nasazení videa je jednoduchý – stačí nahrát prvek do úložiště, jako je Dropbox nebo Disk Google a přidat adresu URL do katalogového souboru ve Správci obchodu. Poté budete moci vytvářet kampaně s kreativou Advantage+. Pro lepší zobrazení doporučujeme povolit dynamická média pro automatické ořezávání podle jednotlivých formátů.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
3 min. doba čtení

Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?

Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že příjmy vzrostou z 26,7 miliardy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+