2 min. doba čtení

Meta zavede nový přístup k AI generovanému obsahu

Meta, mateřská společnost Facebooku, Instagramu a Threads, oznámila významné změny v přístupu k manipulovanému obsahu na svých platformách. Cílem změn je poskytnout uživatelům důležitý kontext prostřednictvím štítků.

Meta zavede nový přístup k AI generovanému obsahu
Zdroj: Meta

S rychlým vývojem technologie umělé inteligence si společnost Meta uvědomuje potřebu komplexnějšího přístupu. V reakci na doporučení správní rady plánuje společnost Meta zavést “méně restriktivní” přístup prostřednictvím zavedení štítků pro manipulovaný obsah. V oficiálním prohlášení společnost vysvětluje:

“V květnu 2024 plánujeme začít označovat obsah vytvořený umělou inteligencí a v červenci přestaneme odstraňovat obsah pouze na základě našich zásad týkajících se manipulovaných videí. Tento časový plán dává lidem čas, aby pochopili proces vlastního označování, než přestaneme odstraňovat menší podmnožinu zmanipulovaných médií.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Meta bude schopna identifikovat obsah vytvořený generativní umělou inteligencí v příspěvcích. Značky budou také upozorňovat na možnosti, které dnes umělá inteligence nabízí. To by mělo zvýšit povědomí o tom, co umělá inteligence dokáže, a zároveň budovat kritické myšlení uživatelů vůči generovanému obsahu.

“Pokud zjistíme, že digitálně vytvořené nebo pozměněné obrázky, videa nebo zvukové záznamy představují obzvláště vysoké riziko, že veřejnost bude v důležité otázce uvedena v omyl, můžeme přidat výraznější označení, které lidem poskytne více informací a souvislostí. Tento celkový přístup poskytuje lidem více informací o obsahu, aby jej mohli lépe posoudit a měli kontext, pokud se se stejným obsahem setkají jinde,” uvádí platforma.

Společnost se tak snaží najít rovnováhu mezi svobodou projevu a zajištěním bezpečnosti uživatelů na svých platformách. Poskytnutím transparentnosti a kontextu pro označování chce společnost umožnit uživatelům činit informovaná rozhodnutí o online obsahu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+