
Brand Rights Protection Manager
Tento aktualizovaný nástroj identifikuje kopírování v seznamech produktů. Pomocí umělé inteligence umožní širší ochranu produktů. Kromě toho byl limit referenčních obrázků rozšířen z 50 na 200 obrázků, což Metě umožní křížovou kontrolu širšího spektra variant.

Zdroj: Meta
V praxi to vypadá tak, že se do systému nahrávají obrázky produktů, které Meta používá k vyhledávání duplicit. Systém bude mít lepší možnosti vyhledávání a byly přidány nové funkce, jako jsou uložená vyhledávání a více možností filtrování, což celý proces výrazně usnadní.
“Vydáváme novou verzi Ochrany práv značky, která se zaměřuje na zvýšení efektivity pro podniky, které aplikaci pravidelně používají, a to díky aktualizacím, jako je vylepšené porovnávání, uložené vyhledávání, vyhledávání napříč platformami a rozšířená knihovna odkazů. Ty pomohou značkám snadněji najít a nahlásit porušení duševního vlastnictví a vydávání se za něj,” píše Meta v tiskové zprávě.
Centrum pro podávání zpráv o duševním vlastnictví
Pokud má značka podezření, že někdo porušil její duševní vlastnictví, může použít aktualizované formuláře. Nové Centrum pro hlášení duševního vlastnictví zjednodušuje proces hlášení tím, že ukládá informace o účtu a uchovává historii hlášení na jednom místě.
“Oznamovatelé se musí přihlásit ke svému účtu na Facebooku, Instagramu nebo Business Manageru, aby měli přístup do Centra pro oznamování duševního vlastnictví. Více uživatelů, kteří jsou přihlášeni pod stejným účtem Business Manager, bude moci vidět historii hlášení pro celou společnost. Centrum hlášení duševního vlastnictví ušetří čas lidem, kteří pravidelně používají naše formuláře pro hlášení duševního vlastnictví,” uvedla společnost Meta ve svém prohlášení.
Rights Manager
Tento automatizovaný nástroj pro porovnávání dává tvůrcům možnost spravovat a chránit svůj obsah chráněný autorskými právy ve velkém měřítku.
Nové aktualizace přinášejí vylepšení ochrany autorských práv na Facebooku a Instagramu. Držitelé práv mají nyní možnost automaticky blokovat podobné obrázky. Kromě toho mohou přidávat odkazy k identifikaci odpovídajícího obsahu a poskytovat informace o vlastnictví. Mají také možnost provádět hromadné akce.
Nové webové zdroje Meta For Business
Společnost Meta přidává na své webové stránky Meta for Business novou sekci Ochrana podnikání, která poskytuje návod a inspiraci, jak vytvořit strategii ochrany značky a zmírnit dopady jejího zneužití.
“Průvodce je rozdělen do tří částí – Ochrana, Monitorování, Řešení – a seznamuje podniky s osvědčenými postupy společnosti Meta a dostupnými produktovými řešeními,” uvádí společnost v prohlášení.