1 min. doba čtení

Meta reaguje na nový zákon DMA. Vytváří vlastní obchod s aplikacemi

Společnost Meta testuje vlastní obchod s aplikacemi na Facebooku. Ten by umožnil vývojářům prezentovat své aplikace a uživatelům usnadnil jejich přímé stahování, aniž by museli opustit sociální síť.

Meta reaguje na nový zákon DMA. Vytváří vlastní obchod s aplikacemi

Meta testuje vlastní obchod s aplikacemi na Facebooku

Meta plánuje umožnit stahování aplikací prostřednictvím reklam na Facebooku. Tím by mohla konkurovat největším internetovým obchodům s aplikacemi, jako je Google Play a App Store.

Tento krok, který se bude týkat pouze evropských uživatelů a vývojářů, je reakcí na připravovaný zákon EU o digitálních trzích (DMA). Ten bude vyžadovat, aby společnosti Google a Apple zpřístupnily své mobilní platformy alternativním metodám stahování aplikací. Díky tomu by Meta mohla převzít větší kontrolu nad distribucí aplikací a potenciálně také nad platbami v aplikacích.

Nový typ reklam má začít jako pilotní projekt s několika vybranými vývojáři aplikací pro Android již koncem tohoto roku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+