1 min. doba čtení

Meta reaguje na nový zákon DMA. Vytváří vlastní obchod s aplikacemi

Společnost Meta testuje vlastní obchod s aplikacemi na Facebooku. Ten by umožnil vývojářům prezentovat své aplikace a uživatelům usnadnil jejich přímé stahování, aniž by museli opustit sociální síť.

Meta reaguje na nový zákon DMA. Vytváří vlastní obchod s aplikacemi

Meta testuje vlastní obchod s aplikacemi na Facebooku

Meta plánuje umožnit stahování aplikací prostřednictvím reklam na Facebooku. Tím by mohla konkurovat největším internetovým obchodům s aplikacemi, jako je Google Play a App Store.

Tento krok, který se bude týkat pouze evropských uživatelů a vývojářů, je reakcí na připravovaný zákon EU o digitálních trzích (DMA). Ten bude vyžadovat, aby společnosti Google a Apple zpřístupnily své mobilní platformy alternativním metodám stahování aplikací. Díky tomu by Meta mohla převzít větší kontrolu nad distribucí aplikací a potenciálně také nad platbami v aplikacích.

Nový typ reklam má začít jako pilotní projekt s několika vybranými vývojáři aplikací pro Android již koncem tohoto roku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů
4 min. doba čtení

LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů

Přicházejí LinkedIn Boost kampaně – nová funkce, která firmám umožňuje propagovat příspěvky na generování leadů. Z organických příspěvků se stanou reklamy a rozšíří si dosah. Jak přistoupit k novému nástroji a jak jej efektivně jej využít? Podíváme se na to, co novinka přináší a jak ji spustit. Výhodou je, že je přístupná globálně a můžeme […]

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Přichází Daze: Messenger nové generace, který pobláznil davy ještě před uvedením na trh
3 min. doba čtení

Přichází Daze: Messenger nové generace, který pobláznil davy ještě před uvedením na trh

Do světa sociálních sítí vstupuje nový hráč. Reklama, kterou buduje na TikToku a Instagramu, dokázala způsobit rozruch. Daze, připravovaná chatovací aplikace s umělou inteligencí, by měla změnit způsob komunikace v digitálním prostředí. Proč? Využívá prvky, které jsou zajímavé zejména pro mladé publikum a generaci Z. Kombinuje kreativitu se zasíláním zpráv inovativním způsobem, který tradiční aplikace […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+