1 min. doba čtení

Meta prodává platformu Giphy, kupujícím je známá fotobanka

Meta se musí zbavit platformy Giphy, koupila ji fotografická agentura Shutterstock. Shutterstock uvedl, že převzetím Giphy bude moci oslovit širší okruh uživatelů.

Meta prodává platformu Giphy, kupujícím je známá fotobanka

Odprodej byl nařízený úřadem CMA

Tři roky poté, co mateřská společnost Facebooku Meta koupila Giphy za 315 milionů dolarů, prodává vyhledávač GIFů společnosti Shutterstock za pouhých 53 milionů dolarů, což představuje ztrátu 262 milionů dolarů.

Viníkem nebyla neschopnost společnosti, ale britský antimonopolní úřad. Úřad pro hospodářskou soutěž a trhy (CMA) loni v říjnu nařídil společnosti Meta prodat Giphy s tím, že spojení poskytlo společnosti Meta nezákonnou výhodu oproti konkurentům na trhu sociálních médií a digitální reklamy.

Společnost Meta nezveřejnila, kolik zaplatila v roce 2020 za převzetí platformy Giphy. Podle zpráv z médií však hodnota transakce přesáhla 300 milionů dolarů.

Giphy provozuje knihovnu animovaných obrázků ve formátu GIF. Databáze animovaných obrázků a krátkých videí ve formátu GIF si mezi uživateli získala značnou popularitu. Často jsou vkládány do textových zpráv a používány jako reakce na konkrétní situaci nebo událost.

Shutterstock spravuje rozsáhlou databázi fotografií určených především pro profesionální marketingové a reklamní využití.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+