2 min. doba čtení

Meta a Universal Music rozšiřují spolupráci. Hudba bude dostupná také na WhatsApp

Společnosti Meta a Universal Music Group (UMG) posouvají svou dlouholetou spolupráci na novou úroveň. Díky rozšířené dohodě budou mít umělci a autoři písní pod hlavičkou UMG ještě více příležitostí oslovit fanoušky na platformách, jako jsou Facebook, Instagram a WhatsApp. Těžit z toho mohou také hráči v oblasti e-commerce.

Meta a Universal Music rozšiřují spolupráci. Hudba bude dostupná také na WhatsApp
Zdroj: Depositphotos

UMG je jednou z nejvlivnějších hudebních společností a zastupuje některá z největších jmen pop music, jako jsou Taylor Swift, Billie Eilish či Justin Bieber. Díky nové, rozšířené smlouvě se umělcům a autorům písní pod hlavičkou UMG otevírají ještě větší možnosti na platformách, jako jsou Facebook, Instagram, Messenger, Horizon, Threads a nyní i WhatsApp.

Partnerství začalo již v roce 2017 a od té doby se spolupráce mezi hudebním průmyslem a sociálními médii prohloubila. Snad jedinou výjimkou je nedávný konflikt se společností TikTok, kterou UMG obvinila z nízkých odměn pro umělce a autory. TikTok jim nabízel přibližně 1 % z celkových příjmů, což UMG považovala za nedostatečné. Nakonec se společnosti dohodly a populární platforma nezůstala bez oblíbených umělců.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Licencovaná hudba bude dále integrována do krátkých videí a dalšího obsahu na platformách Meta. Velkou novinkou je, že hudba se nyní dostane i do aplikace WhatsApp, čímž se značkám otevírá celá řada nových možností, jak prostřednictvím hudby oslovit své zákazníky. Společnost UMG však ve svém prohlášení neupřesnila, jakým konkrétním způsobem bude hudba na WhatsAppu využívána.

E-commerce značky mohou využít nové příležitosti k využití hudby ke zvýšení angažovanosti zákazníků a budování hlubších vztahů se svým publikem.

Dalším klíčovým bodem je, že společnosti chtějí chránit práva umělců a skladatelů také proti obsahu generovanému umělou inteligencí, který by mohl být neoprávněný. Nová smlouva by měla zajistit, aby umělci dostali za svou práci spravedlivou odměnu.

Tento posun ve spolupráci přináší nejen nové způsoby využití hudby v sociálních médiích, ale také nové příležitosti pro značky, jak se prostřednictvím hudby spojit se svým publikem a zvýšit zapojení zákazníků na platformách Meta.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+