2 min. doba čtení

V hudební knihovně TikToku opět naleznete známé písně zvučných interpretů

Začátkem letošního roku se společnost TikTok dostala do sporu s Universal Music Group. Trvalo několik měsíců, než se dohodly na podmínkách.

V hudební knihovně TikToku opět naleznete známé písně zvučných interpretů
Zdroj: Depositphotos

UMG je lídrem v oblasti hudební zábavy a zaměřuje se na audiovizuální obsah, merchandising, nahrávání a vydávání hudebních autorů. Společnost vyčítala TikToku nízké finanční odměny, které poskytovala autorům a umělcům.

Společnost UMG kritizovala nízké odměny pro umělce. Obvinila TikTok, že se snaží vybudovat byznys založený na hudbě, ale odmítá platit spravedlivou cenu. Stáhla proto své umělce a vypověděla smlouvu se sociální sítí.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

I přes dočasnou absenci hudby na platformě se uživatelé TikToku zaměřili na objevování a sdílení nového hudebního obsahu. Po měsících vyjednávání se společnosti TikTok podařilo uzavřít novou licenční dohodu se společností Universal Music Group. Umělci, kteří spadají pod UMG, se mohou těšit na lepší příležitosti a vyšší odměny.

“Společná dohoda představuje novou éru strategické spolupráce mezi oběma organizacemi, která je založena na společném závazku pomáhat umělcům a autorům písní UMG dosáhnout jejich tvůrčího a obchodního potenciálu. Využitím nejlepších technologií, marketingových a propagačních schopností společnosti TikTok ve své třídě přinesou UMG a TikTok autorům a umělcům UMG lepší odměny, nové možnosti propagace a zapojení jejich nahrávek a písní a špičkovou ochranu v oblasti generativní umělé inteligence,” stojí v prohlášení společnosti TikTok.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+