1min. doba čtení

MastersGate 2019 – Proč byste tam neměli chybět? (Adriana Mučičková, UI42)

Adriana Mučičková z UI42 je ambasadorkou MastersGate Digital Summit. Ten je vyvrcholením celoročního programu na podporu rozvoje e-shopů a jejich expanze do zahraničí. Dokonce získal mezinárodní ocenění CESAwards 2018. Čekají vás tři dny nabité marketingem. Probíhat bude od 28.-30.5. 2019 v Bratislavě. Vyvrcholení soutěže je spojeno s workshopy, konferencí, konzultacemi, networkingem a zábavou. Každý si přijde na své, takže se máte na co těšit.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:26  o jaký projekt se jedná;
  • 0:55 jak bude MastersGate probíhat, pro koho je určen a jak je program rozdělen;
  • 2:44 co na vás čeká během jednotlivých dnů a na jaké speakry se můžete těšit;
  • 3:20 proč se rozhodli MastersGate zorganizovat;
  • 3:58 kde bude afterparty;
  • 4:30 v čem je MastersGate jiný.Celý program a vstupenky najdete tu.

 

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek