2 min. doba čtení

Majitel společnosti Lidl chce chránit Evropu před kybernetickými útoky

Koncem loňského roku získala skupina Schwarz Group izraelského specialistu na kybernetickou bezpečnost XM Cyber. Se svou nabídkou přichází do Německa.

Majitel společnosti Lidl chce chránit Evropu před kybernetickými útoky

Společnost XM Cyber, která se zabývá bezpečností internetových systémů, založil Tamir Pardo, bývalý šéf izraelské zpravodajské služby.

Kyberkriminalita způsobuje obrovské hospodářské škody

Útoky hackerů a kybernetická kriminalita se staly všudypřítomnou hrozbou a způsobují obrovské hospodářské škody. Německá ekonomika přichází ročně o 220 miliard eur a tato částka se každoročně zvyšuje. Firmy napříč spektrem, provozovatelé kritické infrastruktury i orgány veřejné správy jsou neustále vystaveni potenciálním útokům ransomwaru. Musí čelit útokům na webové stránky a komunikační prostředky, stejně jako útokům zaměřeným na zranitelná místa v IT produktech.

Německá ekonomika přichází kvůli kyberkriminalitě o 220 miliard eur ročně.

„Akvizicí společnosti XM Cyber skupina Schwarz včas reagovala na situaci zvýšených kybernetických hrozeb. Zjistili jsme, že zákazníci XM Cyber mají díky jedinečné ochraně, kterou tato technologie nabízí, značnou bezpečnostní výhodu,“ řekl Rolf Schumann, generální ředitel společnosti Schwarz Digital. „Proto jsme vytvořili rozsáhlou nabídku pro německý a evropský trh.

Izraelská technologie pro Evropany

Izraelská společnost mění způsob, jakým se organizace vypořádávají s dnešními kybernetickými hrozbami. „Řešení XM Cyber nám umožňuje vidět naše vlastní IT očima potenciálního útočníka a identifikovat místa útoku dříve, než to udělá někdo jiný. Nezáleží na tom, zda se jedná o lokální infrastrukturu nebo hybridní cloudové systémy. XM Cyber detekuje a přerušuje možné cesty útoku,“ vysvětluje Christian Müller, generální ředitel společnosti Schwarz IT. Společnost XM Cyber poskytuje dodatečné zabezpečení tím, že její technologie jsou průběžně testovány nezávislým Fraunhoferovým institutem.

G7 vyzvala společnosti, aby se výrazně podílely na posilování kybernetické bezpečnosti

Na nedávném setkání v Düsseldorfu se ozvaly nejen hlasy německých politiků, ale také ministrů digitálních záležitostí zemí G7, kteří oznámili opatření k posílení kybernetické bezpečnosti a vyzvali firmy k intenzivní účasti.

„Technologie XM Cyber již zajišťuje bezpečnost infrastruktury skupiny Schwarz. Proto jsou naše systémy vždy o krok napřed před potenciálními útočníky. Zákazníci STACKIT Cloud budou moci i v budoucnu využívat mimořádnou úroveň zabezpečení od společnosti XM Cyber,“ dodává Christian Müller.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+