Konference Ecommerce Bridge Live se konala 5. prosince 2023 v A4 – Priestore súčasnej kultúry. Přivítala více než 160 hostů, vystoupilo na ní 5 odborných řečníků na téma online obchodování a poskytla prostor pro networking e-commerce a marketingové komunity.
Nadupaný program
Jako první zavítal na pódium Ivan Mrena ze Shoptetu s přednáškou Co může 36 000 e-shopů naučit ten váš. Účastníci se dozvěděli, čeho se vyvarovat a čím se inspirovat na cestě za svým snem o elektronickém obchodování. Účastníci si také odnesli know-how přímo ze zákulisí největší e-commerce platformy v našem regionu.
Jako další si vzal prostor Milan Cididlo z agentury 6clickz s tématem Jak vyškálovat a vystřelit obrat alespoň na 10-násobek s Meta a TikTok ads kampaněmi v roce 2024. Jaké jsou nejnovější strategie a triky pro podnikání? Jak provést audit účtu a klíčové kroky k jeho zlepšení? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších ověřených informací si mohli vychutnat nejen účastníci, ale i diváci živého přenosu z konference.
I když se Andrej Kajan ze spoločnosti ui42, bohužel, nemohl účastnit přednášky, nikdo nebyl o nic ochuzen. Všechny materiály na téma TOP výsledky e-commerce projektů z roku 2023 byly účastníkům zaslané ze záznamu.
Datová specialistka Adéla Smrčková ze SmartEmailingu přiblížila, jak posílat maximálně personalizované retenční e-maily. Přednáška E-mailová hyper-personalizace až na úroveň vzpomínek z dovolené představila inspirativní případovou studii spolupráce s cestovními kancelářemi.
Posledním řečníkem byl autor bestselleru Žltá kniha budovania značky – Michal Pastier z GoBigname a Darwin & the Machines. V jedinečné prezentaci představil několik neobvyklých způsobů, jak přistupovat k elektronickému obchodování jinak.
Závěrečnou tečkou bylo kouzelnické vystoupení kouzelníka Petra Šestáka, který předvedl své kouzelnické schopnosti. Do vystoupení zapojil také Štefana Polgáriho, zakladatele společnosti Ecommerce Bridge a sítě Dognet, alias Medžik Stíva.
Velkolepý závěr roka 2023
Bratislavská akce uzavřela sérii regionálních konferencí po celém Slovensku.“Jezdit do regionů s přednáškami není jednoduché, ale vidím v tom velkou přidanou hodnotu. Organizování deseti akcí ročně po celém Slovensku nás naučilo hodně o místním podnikání a výzvách, které přináší. Dodalo nám to energii pro rok 2024, kdy máme naplánováno dokonce 11 přednášek,” říká Michal Moricz, výkonný ředitel Ecommerce Bridge.
“V regionech chybí konference o elektronickém obchodování. V tomto segmentu je velmi důležité vzdělávání. Naším cílem je přivést odborníky i do regionů. Chceme, aby se lidé v místních firmách mohli ptát velkých značek na vše, co je zajímá,” vysvětluje zakladatel Ecommerce Bridge Štefan Polgári.
Velké značky sdílejí know-how
Plán na příští rok je jasný – vytvořit ještě lepší akce, navštívit nová města a budovat komunity po celé zemi. Na jaké změny se můžete těšit?
- Původní koncept 4 přednášek rozšiřujeme na 5.
- Na každé akci se objeví 2 velké slovenské a české značky.
- Kromě toho proběhne panelová diskuse s možností klást řečníkům otázky;
“Budeme i nadále udržovat živý přenos akce, ke kterému se mohou zájemci připojit zcela zdarma. Přijdou však o panelovou diskusi a možnost klást otázky řečníkům,” připomíná Štefan.
E-commerce je dynamická oblast, o které pravidelně informujeme. Sledujte náš obsah, přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze. Zároveň vám neunikne pozvánka na další akci. Příště se uvidíme v Bardejově.