2 min. doba čtení

Logistický operátor WE|DO rozšiřuje síť výdejních míst a hledá dopravce

Letos se společnost WE|DO stala hlavním přepravním partnerem platformy Allegro na českém trhu a očekává zvýšený zájem o její služby. Aktuálně doručuje do více než 1500 výdejních míst a v brzké době počítá s dalším navýšením počtu.

Logistický operátor WE|DO rozšiřuje síť výdejních míst a hledá dopravce

Logistický operátor WE|DO rozšiřuje svou síť výdejních míst a počet výdejních boxů, aby se připravil na předvánoční nárůst objemu zásilek. Společnost v letošním roce rozšířila síť výdejních míst o čtvrtinu, v brzké době počítá s dalším navýšením počtu až na 1800. WE|DO využívá k distribuci zásilek vlastní výdejní místa, výdejní boxy a zásilky domů.

„V předvánočním období je každoročně o služby přepravních společností největší zájem. Počítáme s tím, že v posledním čtvrtletí roku vzroste počet doručených zásilek o desítky procent a chceme být na tento růst dobře připraveni,” přibližuje Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WE|DO.

WE|DO nabírá nové dopravce a kurýry s vlastní dodávkou nebo celou flotilou: „Abychom tento nárůst nových zásilek byli schopni i do budoucna, v požadované kvalitě pokrýt, nabíráme nové dopravce a kurýry, a to nejen na předvánoční období, ale i na dlouhodobou spolupráci,“ vysvětluje Denisa Uhrová, HR Business Partner společnosti. Firma aktuálně spolupracuje s 350 kurýry, 1 400 výdejními místy a doručuje do více než 1500 výdejních boxů. Zásilky pokrývá v Česku, na Slovensku a v rámci ČR rozváží i zásilky z Polska.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+