Zajímá mě
7. ledna 2020

Veronika Pečimon Hesková

Editor Of Chief Ecommerce Bridge
7. ledna 2020

LINKEDIN – JAK HO VYUŽÍT PRO B2B BYZNYS (Miki Plichta, LinkedIn Storyteller)

2 min čtení

Miki Plichta buduje upřímnou komunikaci značek a jednotlivců na sociální síti LinkedIn. Využívá Inbound metodiku, díky které zvyšuje povědomí o profilech, které spravuje, a zároveň věří v sílu příběhů. Jako první Slovák dosáhl 1 000 lajků u LinkedIn příspěvku. V rozhovoru se dozvíte, jak využít LinkedIn pro B2B marketing, ale také na osobní účely.

V rozhovoru se dozvíte:

    • 0:41 Charakteristika sítě LinkedIn a proč si na ní založit profil?
    • 4:38 Proč Miki na této síti působí pod přezdívkou a ne skutečným jménem?
    • 6:11 Jaké jsou tipy pro skutečně viditelný profil?
    • 8:35 Je velký rozdíl mezi osobním a firemní profilem?
    • 10:48 Jaký typ obsahu doporučuje Miki publikovat na firemních stránkách?
    • 14:30 Co je to inbound metodika?
    • 16:43 Eventy na síti LinkedIn – jak je využít?
    • 20:13 Fungují eventy také pro B2B firmy?
    • 20:39 Jak se získávají spojení (kontakty)?
    • 21:55 Jakým způsobem dostat lidi na svůj firemní profil?
    • 26:41 Jak dále pracovat se získanými spojeními (kontakty)?
    • 28:34 Konkrétní tipy na závěr pro dobře vyplněný profil.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Veronika Pečimon Hesková

Editor Of Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.