2min. doba čtení

LINKEDIN – JAK HO VYUŽÍT PRO B2B BYZNYS (Miki Plichta, LinkedIn Storyteller)

Miki Plichta buduje upřímnou komunikaci značek a jednotlivců na sociální síti LinkedIn. Využívá Inbound metodiku, díky které zvyšuje povědomí o profilech, které spravuje, a zároveň věří v sílu příběhů. Jako první Slovák dosáhl 1 000 lajků u LinkedIn příspěvku. V rozhovoru se dozvíte, jak využít LinkedIn pro B2B marketing, ale také na osobní účely.

V rozhovoru se dozvíte:

    • 0:41 Charakteristika sítě LinkedIn a proč si na ní založit profil?
    • 4:38 Proč Miki na této síti působí pod přezdívkou a ne skutečným jménem?
    • 6:11 Jaké jsou tipy pro skutečně viditelný profil?
    • 8:35 Je velký rozdíl mezi osobním a firemní profilem?
    • 10:48 Jaký typ obsahu doporučuje Miki publikovat na firemních stránkách?
    • 14:30 Co je to inbound metodika?
    • 16:43 Eventy na síti LinkedIn – jak je využít?
    • 20:13 Fungují eventy také pro B2B firmy?
    • 20:39 Jak se získávají spojení (kontakty)?
    • 21:55 Jakým způsobem dostat lidi na svůj firemní profil?
    • 26:41 Jak dále pracovat se získanými spojeními (kontakty)?
    • 28:34 Konkrétní tipy na závěr pro dobře vyplněný profil.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek