3min. doba čtení

LinkedIn chce přinést lepší nástroje pro B2B marketéry

Nová vylepšení reklamní platformy LinkedIn hrají klíčovou roli v hlubším měření dopadu kampaní. Chtějí pomoci jak s omezením souborů cookie třetích stran, tak se zpřesněním konverzí.

LinkedIn chce přinést lepší nástroje pro B2B marketéry
Zdroj: Depositphotos

Přesnější měření pomocí CAPI

Nástroj Conversion API (CAPI) je navržen tak, aby nabízel přesnější měření v souladu s GDPR. Cílem CAPI je poskytnout marketérům způsob, jak měřit účinky reklamních kampaní v prostředí, kde jsou omezeny soubory cookie třetích stran a kde je třeba dodržovat pravidla ochrany osobních údajů.

Marketéři budou moci sledovat, jak reklamní kampaně ovlivňují různé akce – například návštěvy webových stránek, telefonické prodeje a získávání potenciálních zákazníků osobně na akcích.

CAPI umožňuje plnou kontrolu nad daty a zlepšuje měření celého trychtýře bez nutnosti používat soubory cookie. Zkušební beta verze kampaně ukázala 31% nárůst připsaných konverzí a 20% snížení nákladů na akci.

Lepší sledování pomocí akcí na webových stránkách

Dalším krokem ke zlepšení výkonnosti je funkce Website Actions, jejímž cílem je eliminovat zmeškané nebo nepřesné konverze. Umožňuje snadno měřit a znovu cílit kliknutí na tlačítka na webových stránkách bez nutnosti sledování událostí. Uživatelé této funkce mohou podle společnosti LinkedIn očekávat úsporu času a zlepšení výkonu při automatickém zachycování akcí na základě CTA, návštěv stránek a dalších údajů. První výsledky uživatelů této funkce zahrnují pozoruhodný 33% nárůst CTR u kampaní pro sledování konverzí a 31% nárůst CTR u kampaní pro retargeting webu.

“Vyslyšeli jsme marketéry, kteří jsou frustrovaní z ručního vytváření konverzních pravidel a opětovného cílení na publikum pro každou stránku na svém webu. Website Actions šetří čas a zlepšuje výkon díky bezproblémovému zachycení akcí na základě CTA, návštěv stránek a dat. To vše se děje automaticky, bez nutnosti použití dalšího kódu na stránce.” uvedla společnost LinkedIn ve svém prohlášení.

Vylepšení v Document Ads

Document Ads jsou podle platformy LinkedIn jedním z nejoblíbenějších a nejunikátnějších typů reklam. Inzerentům umožňují propagovat dokumenty, jako jsou elektronické knihy, příručky nebo prezentace, přímo v kanálu LinkedIn. Členové si mohou obsah snadno přečíst a stáhnout, aniž by opustili platformu. Poskytuje možnost sdílet obsah se všemi nebo jej zpřístupnit pomocí formuláře Lead Gen a získat cenné potenciální zákazníky.

LinkedIn nyní službu rozšířil o retargeting, který umožňuje navázat kontakt se zákazníky, kteří již s reklamami na dokumenty interagovali. Slibuje si od toho přesnější zacílení do funnelu.

Umožňuje také přidat nové cíle, jako jsou návštěvy a konverze webových stránek, které budou řídit akce na vstupních stránkách. To slouží ke zvýšení efektivity kampaní.

Zpřístupnila distribuci po síti LAN, která může zvýšit efektivitu doručování a náklady.

“Retargetingové kampaně využívající Document Ads zaznamenaly přibližně 2x vyšší CTR ve srovnání s retargetingovými kampaněmi využívajícími lead gen formuláře. Nyní jsou Document Ads všestrannější než kdykoli předtím a umožňují vám inspirovat své publikum myšlenkovým vedením a sbírat leady ve velkém měřítku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+