1min. doba čtení

Linkbuilding

Důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO) je linkbuilding. Je to vyhledávání zpětných odkazů, což je jedním z off-page faktorů.

Důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO) je linkbuilding. Je to vyhledávání zpětných odkazů, což je jedním z off-page faktorů. Pokud Google zjistí, že na vás někdo odkazuje, tak vás ve vyhledávání posune na lepší pozice. Je to proto, že si myslí, že máte zajímavý obsah a vaše stránka je užitečná pro uživatele. Primární funkce linkbuildingu je sbírání těchto odkazů. Může to být různými způsoby, jako například publikováním článků, vydáváním tiskových zpráv, nebo klasickým budováním kvalitního obsahu daného webu. Ne každý odkaz může být pro stránku užitečný, a některé způsoby získávání zpětných odkazů mohou být zakázané.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek