1min. doba čtení

Krátká videa jako zdroj informací: Google přidá do vyhledávacího menu novou položku

Mobilní rozhraní vyhledávače se rozroste o obsah jako YouTube Shorts či videa z TikToku.

Krátká videa jako zdroj informací: Google přidá do vyhledávacího menu novou položku
Zdroj: Depositphotos

I když informace v krátkých videích bývají zkreslené či neúplné, jejich popularita se nedá přehlédnout. Tento krok uznává rostoucí požadavek na angažující a vizuálně přitažlivý obsah. Obzvlášť mladší generace hledají informace jinak – místo toho, aby použily vyhledávač, raději upřednostní hashtagy na sociálních sítích.

Krátká videa budou už i na Googlu, a to v rozložení dvou sloupců. Zdroj: Brodie Clark Consulting

Nástup krátkých videí, který spustily platformy jako Snapchat a TikTok, vedl k tomu, že tvůrci se začali soustředit výlučně na tento formát. Když si je osvojili i velikáni jako Instagram a YouTube, vznikl přesvědčivý argument pro jejich efektivnost. Není to už jen jen o zábavě – ve videu se stále více šíří novinky, praktické informace, návody a postupy. Marketingové strategie se bez nich už snad ani nevidí.

Krátká videa ve výsledcích vyhledávání na mobilních telefonech přinesou marketérům novou vodu na mlýn. Získají tím šanci upravit svá videa pro mobilní zobrazení a distribuovat svůj obsah k širší mase. Zatím není jisté, zda se nový filtr objeví i na počítačích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+