I když informace v krátkých videích bývají zkreslené či neúplné, jejich popularita se nedá přehlédnout. Tento krok uznává rostoucí požadavek na angažující a vizuálně přitažlivý obsah. Obzvlášť mladší generace hledají informace jinak – místo toho, aby použily vyhledávač, raději upřednostní hashtagy na sociálních sítích.
Nástup krátkých videí, který spustily platformy jako Snapchat a TikTok, vedl k tomu, že tvůrci se začali soustředit výlučně na tento formát. Když si je osvojili i velikáni jako Instagram a YouTube, vznikl přesvědčivý argument pro jejich efektivnost. Není to už jen jen o zábavě – ve videu se stále více šíří novinky, praktické informace, návody a postupy. Marketingové strategie se bez nich už snad ani nevidí.
Krátká videa ve výsledcích vyhledávání na mobilních telefonech přinesou marketérům novou vodu na mlýn. Získají tím šanci upravit svá videa pro mobilní zobrazení a distribuovat svůj obsah k širší mase. Zatím není jisté, zda se nový filtr objeví i na počítačích.