1min. doba čtení

Kontextová reklama

Kontextová reklama je internetová reklama, která se uživateli zobrazuje na základě klíčových slov. Ta se shodují s obsahem webové stránky, tedy s jejím kontextem.

Kontextová reklama je internetová reklama, která se uživateli zobrazuje na základě klíčových slov. Ta se shodují s obsahem webové stránky, tedy s jejím kontextem. Tedy pokud si uživatel vyhledává informace například o sportu a přejde na webovou stránku, která se věnuje podobné tematice, tak se mu zobrazí reklamy, které se právě této oblasti týkají. Právě proto její výhoda spočívá v tom, že má přesné zacílení na potřeby zákazníka. Může mít různou podobu, ať už klasických bannerů, nebo například videí.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+