Kontextová reklama je internetová reklama, která se uživateli zobrazuje na základě klíčových slov. Ta se shodují s obsahem webové stránky, tedy s jejím kontextem. Tedy pokud si uživatel vyhledává informace například o sportu a přejde na webovou stránku, která se věnuje podobné tematice, tak se mu zobrazí reklamy, které se právě této oblasti týkají. Právě proto její výhoda spočívá v tom, že má přesné zacílení na potřeby zákazníka. Může mít různou podobu, ať už klasických bannerů, nebo například videí.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]