2 min. doba čtení

Konference Brand Restart 2024 aneb značka od Z po A 

Digitální agentura Taste pořádá třetí ročník konference Brand Restart, který se uskuteční 21. listopadu 2024 v kině Bio Oko. Nabídne 9 rozmanitých přednášek, jejichž hlavním leitmotivem bude téma „Značka od Z po A“. Konference tak bude chtít retrospektivně ukázat celou cestu od finálního výsledku až k první myšlence. Na podium dorazí Katka Lusková, Vendula M. Rechová, Lukáš Musil, Lukáš Pítra, Tomáš Pavlíček nebo Peter Marton. 

Konference Brand Restart 2024 aneb značka od Z po A 
Zdroj: Taste

Program konference sestavila Anna Mejsnarová, Chief Product Officer digitální agentury Taste. „Line-up Brand Restartu letos drží dvě nohy – vysoká odbornost a reálné příklady. Z pódia tak zazní nejnovější přístupy k brand buildingu a doprovázet je bude přímá aplikace od známých českých značek. S přednášejícími tlačíme hlavně na hloubku sdílených informací. Publikum bude moct nakouknout opravdu „až do kuchyně” pečlivě budovaných značek,“ přibližuje Anna hlavní cíle konference.

Mezi přednášejícími se objeví Lukáš Musil, který přiblíží brandingovou cestu Liftaga, a to od prvotních výzkumů, přes nastavení strategie, až po kreativní exekuci kampaní. Lukáš Pítra se zaměří na customer experience a ukáže, jak velký rozdíl je mezi tím, jakou zkušenost zákazníci od značky chtějí a jakou se značkou reálně zažívají.

Tomáš Pavlíček vysvětlí, proč pro český a slovenský trh nefungují stejné principy a strategie. Zároveň ve své přednášce odhalí přístupy, které se mu na Slovensku osvědčily. V průběhu konference přijde na řadu také společná přednáška Michaela Kocha a Vojtěcha Juráska, kteří nabídnou pohled na rebranding Biskupství brněnského.

Peter Marton z Kantaru na datech ukáže, co ovlivňuje schopnost značek obhájit si vyšší cenovku a jak tyto poznatky využít ke zvýšení hodnoty značky. Naproti tomu se Katka Lusková ponoří do nitra profesionálního budování osobních brandů a Vendula M. Rechová zase představí názornou case study o tom, jak probíhala revitalizace staronového (love)brandu Švihej.

Vedle samotných přednášek bude součástí konference i doprovodný program, včetně občerstvení a prostoru na networking. Vstupenky jsou k dostání na webu www.brandrestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód brandrestart20.

Využijte slevu na konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge