Program konference sestavila Anna Mejsnarová, Chief Product Officer digitální agentury Taste. „Line-up Brand Restartu letos drží dvě nohy – vysoká odbornost a reálné příklady. Z pódia tak zazní nejnovější přístupy k brand buildingu a doprovázet je bude přímá aplikace od známých českých značek. S přednášejícími tlačíme hlavně na hloubku sdílených informací. Publikum bude moct nakouknout opravdu „až do kuchyně” pečlivě budovaných značek,“ přibližuje Anna hlavní cíle konference.
Mezi přednášejícími se objeví Lukáš Musil, který přiblíží brandingovou cestu Liftaga, a to od prvotních výzkumů, přes nastavení strategie, až po kreativní exekuci kampaní. Lukáš Pítra se zaměří na customer experience a ukáže, jak velký rozdíl je mezi tím, jakou zkušenost zákazníci od značky chtějí a jakou se značkou reálně zažívají.
Tomáš Pavlíček vysvětlí, proč pro český a slovenský trh nefungují stejné principy a strategie. Zároveň ve své přednášce odhalí přístupy, které se mu na Slovensku osvědčily. V průběhu konference přijde na řadu také společná přednáška Michaela Kocha a Vojtěcha Juráska, kteří nabídnou pohled na rebranding Biskupství brněnského.
Peter Marton z Kantaru na datech ukáže, co ovlivňuje schopnost značek obhájit si vyšší cenovku a jak tyto poznatky využít ke zvýšení hodnoty značky. Naproti tomu se Katka Lusková ponoří do nitra profesionálního budování osobních brandů a Vendula M. Rechová zase představí názornou case study o tom, jak probíhala revitalizace staronového (love)brandu Švihej.
Vedle samotných přednášek bude součástí konference i doprovodný program, včetně občerstvení a prostoru na networking. Vstupenky jsou k dostání na webu www.brandrestart.cz.
Využijte výjimečný slevový kód brandrestart20.
Využijte slevu na konferenciTisková zpráva