1 min. doba čtení

Konec bezplatného vracení zboží v H&M

Společnost H&M začala účtovat poplatky za vrácení zboží a pravidla se v jednotlivých zemích liší. Zatímco v zemích Beneluxu je vrácení online objednávky v obchodě zdarma, zákazníci ve Velké Británii za něj budou muset zaplatit.

Konec bezplatného vracení zboží v H&M

Poplatky za vrácení zboží se liší

Společnost H&M začala účtovat poplatky za vrácení zboží a pravidla se v jednotlivých zemích liší. Zatímco v zemích Beneluxu je vrácení online objednávky v obchodě zdarma, zákazníci ve Velké Británii za něj musí zaplatit.

Belgičtí zákazníci musí nyní za vrácení online objednávky zaplatit 1,95 EUR. Stále však mohou bezplatně vrátit zboží v kamenném obchodě H&M.

Pro členy programu Plus zůstává doručení a vrácení zboží zdarma. Jedná se o zákazníky, kteří jsou členy bezplatného věrnostního programu H&M a nasbírali více než 300 bodů prostřednictvím nákupů (1 € = 1 bod) nebo pozváním přátel do programu.

Pravidla pro přijímání vratek se však v jednotlivých zemích liší. Například ve Velké Británii je za vrácení zboží online i v obchodě účtován příplatek 1,99 GBP.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+