BeastPink má v GymBeam portfoliu pevné místo a dlouhodobě se drží na druhém místě mezi nejprodávanějšími značkami na e-shopu. Kromě suplementů a potravinových doplňků zaměřených na ženy je v sortimentu i fitness a volnočasové oblečení.
“Bylo potřeba, aby značka BeastPink dospěla a z růžové slečny se stala sebevědomou ženou,” komentuje Mária Cicmanová, CMO GymBeamu.
Prvními změnami na e-shopu jsou kolekce oblečení a doplňků. To se projevuje nejen ve stylu produktových fotografií, ale také v novém poselství, které zdůrazňuje, že krása má mnoho podob a každá žena je krásná. “V komunikaci bylo potřeba zapracovat na autenticitě značky, aby byla uvěřitelná pro všechny ženy. Proto mimo jiné přicházíme s modelkami všech tvarů a ukazujeme produkty na různých typech postav. Rozšiřujeme také velikosti od XS až po XXL,” představuje Cicmanová provedené změny.
Tyto změny probíhají v rámci týmu marketingových specialistů a grafiků uvnitř GymBeam. V následujících měsících přijde na trh nová podoba suplementů a doplňků. Produkty budou rozděleny do dvou řad na ty pro krásu a pohodu a sportovní suplementy.
Tisková zpráva