2 min. doba čtení

Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům

Německá e-commerce platforma se chystá do konce léta rozšířit svoji činnost do Polska a Rakouska. Tento krok je součástí širší strategie společnosti Schwarz Gruppe pro posílení její přítomnosti v online prostředí.

Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům
Zdroj: Kaufland

Kaufland Marketplace je na slovenském a českém trhu již důvěrně známý. Je jedním z největších tržišť v Německu a přitahuje miliony návštěvníků měsíčně se sortimentem přesahujícím 45 milionů položek v 6 400 kategoriích. Expanze do Polska, kde provozuje 245 fyzických prodejen, se považuje za strategický krok s cílem využít rostoucích trendů e-commerce. V Rakousku se plánuje stát čistě onlinovým hráčem.

Týdenní podcast UPdate

Přestože v Rakousku chybí fyzické prodejny, Kaufland se v zemi těší povědomí o značce na úrovni více než 40 %. Jelikož jen málo místních poskytovatelů trhů nabízí široký sortiment výrobků, společnost Kaufland vidí příležitost vyplnit tuto mezeru v rakouském online prostředí.

“Náš Kaufland Marketplace má v Evropě velmi dobrý start. Na Slovensku a v České republice již patříme mezi největší online tržiště v zemi. Dostáváme spoustu pozitivních ohlasů od prodejců i zákazníků. Expanze do dalších zemí je proto pro nás letos dalším velkým a logickým krokem. Jsme velmi rádi, že nyní můžeme zpřístupnit naše tržiště milionům lidí v Polsku a Rakousku a že naši maloobchodníci mohou dále rozšiřovat svou přítomnost v Evropě,” říká Gerald Schönbucher, generální ředitel spoločnosti Kaufland e-commerce.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je zážitkové nakupování?
4 min. doba čtení

Co je zážitkové nakupování?

Znáte pojem Immersive Shopping? Můžeme jej přeložit také jako zážitkové nakupování. Jedná se o obchodní strategii, která spojuje digitální inovace se zajímavými a hmatatelnými aspekty tradičního retailu. Kombinuje digitální a fyzický svět s cílem vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky prostřednictvím nejmodernějších technologií, jako jsou virtuální realita (VR), rozšířená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+