2 min. doba čtení

Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům

Německá e-commerce platforma se chystá do konce léta rozšířit svoji činnost do Polska a Rakouska. Tento krok je součástí širší strategie společnosti Schwarz Gruppe pro posílení její přítomnosti v online prostředí.

Kaufland Marketplace se rozšiřuje i k sousedům
Zdroj: Kaufland

Kaufland Marketplace je na slovenském a českém trhu již důvěrně známý. Je jedním z největších tržišť v Německu a přitahuje miliony návštěvníků měsíčně se sortimentem přesahujícím 45 milionů položek v 6 400 kategoriích. Expanze do Polska, kde provozuje 245 fyzických prodejen, se považuje za strategický krok s cílem využít rostoucích trendů e-commerce. V Rakousku se plánuje stát čistě onlinovým hráčem.

Týdenní podcast UPdate

Přestože v Rakousku chybí fyzické prodejny, Kaufland se v zemi těší povědomí o značce na úrovni více než 40 %. Jelikož jen málo místních poskytovatelů trhů nabízí široký sortiment výrobků, společnost Kaufland vidí příležitost vyplnit tuto mezeru v rakouském online prostředí.

“Náš Kaufland Marketplace má v Evropě velmi dobrý start. Na Slovensku a v České republice již patříme mezi největší online tržiště v zemi. Dostáváme spoustu pozitivních ohlasů od prodejců i zákazníků. Expanze do dalších zemí je proto pro nás letos dalším velkým a logickým krokem. Jsme velmi rádi, že nyní můžeme zpřístupnit naše tržiště milionům lidí v Polsku a Rakousku a že naši maloobchodníci mohou dále rozšiřovat svou přítomnost v Evropě,” říká Gerald Schönbucher, generální ředitel spoločnosti Kaufland e-commerce.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?
4 min. doba čtení

Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?

Spotřebitelské návyky se dlouhodobě mění ve prospěch zdraví a wellness. Počet lidí, kteří investují do svého zdraví, roste. A to vytváří nové příležitosti pro e-commerce značky. Analýza společností Experian a Reward, vychází z více než 1,4 miliardy kartových transakcí a ukazuje, že výdaje na fitness a výživu meziročně vzrostly o 6 %. Prodejci, kteří se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+