Kaufland Marketplace je na slovenském a českém trhu již důvěrně známý. Je jedním z největších tržišť v Německu a přitahuje miliony návštěvníků měsíčně se sortimentem přesahujícím 45 milionů položek v 6 400 kategoriích. Expanze do Polska, kde provozuje 245 fyzických prodejen, se považuje za strategický krok s cílem využít rostoucích trendů e-commerce. V Rakousku se plánuje stát čistě onlinovým hráčem.
Přestože v Rakousku chybí fyzické prodejny, Kaufland se v zemi těší povědomí o značce na úrovni více než 40 %. Jelikož jen málo místních poskytovatelů trhů nabízí široký sortiment výrobků, společnost Kaufland vidí příležitost vyplnit tuto mezeru v rakouském online prostředí.
“Náš Kaufland Marketplace má v Evropě velmi dobrý start. Na Slovensku a v České republice již patříme mezi největší online tržiště v zemi. Dostáváme spoustu pozitivních ohlasů od prodejců i zákazníků. Expanze do dalších zemí je proto pro nás letos dalším velkým a logickým krokem. Jsme velmi rádi, že nyní můžeme zpřístupnit naše tržiště milionům lidí v Polsku a Rakousku a že naši maloobchodníci mohou dále rozšiřovat svou přítomnost v Evropě,” říká Gerald Schönbucher, generální ředitel spoločnosti Kaufland e-commerce.