Co mají společného marketingová strategie a příběh Davida a Goliáše?
Slovo strategie je v dnešní době přespříliš využíváno, a ne každý si uvědomuje, co všechno dobrá strategie vyžaduje.
V Levosphere se věnujeme tvorbě Byznys marketingových strategií. Vytváříme funkční byznys marketingové modely na základě marketingových 4+P. Připravujeme také signifikantní strategie značky, které byznys na trhu odliší. Edukujeme a píšeme. Tento článek vznikl ve spolupráci s Annou Sabolovou, spolumajitelkou společnosti Levosphere a Ľubošem Precnerem, junior stratégem, který ve společnosti pomáhá na tvorbě marketingových strategií a strategií značky.
Slovo strategie je v dnešní době přespříliš využíváno, a ne každý si uvědomuje, co všechno dobrá strategie vyžaduje.
V poslední době se setkávám s názorem, že v dnešní době lze budovat značku jen přes masovou komunikaci. Přes tzv. nadlinkovou komunikaci, tedy celostátní rádia, televize či billboardovou kampaň. Vždyť křečci a zelený mimozemšťan jsou přece toho důkazem, nemyslíte?