3min. doba čtení

Jak získat slevu až 20 % na Google Shopping cez CSS program (Štefan Chochláč, Blue Winston)

Štefan Chochláč je CEO společnosti Blue Winston. Ta je největším Google Channel Partnerem v CEE (Central Eastern Europe) a zároveň nabízí nástroj na automatizaci produktových textů v rámci vyhledávání. Štefan v rozhovoru přiblíží, jakým způsobem lze ušetřit až 20 % z ceny kliknutí přes Google Shopping. Slouží k tomu mimořádně zajímavý CSS program, který ušetří inzerentům nejen finanční prostředky, ale má i další výhody. Více se dozvíte v rozhovoru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Prostor pro služby ze segmentu CSS, neboli Comparison Shopping Service, vznikl v roce 2017. Google dostal od Evropské komise za monopolní chování pokutu až 2,4 miliardy eur. Problém nastal v tom, že reklamy Google Shopping už samy o sobě představovaly srovnání cen zboží ve vyhledávání. Tyto reklamy zahrnují všechny prvky, které jsou běžně dostupné při srovnání zboží. Jako například obrázek, cena, název zboží a zároveň i názvy e-shopů, kde se dají produkty koupit.

Na základě toho musel Google umožnit vybraným CSS partnerům nabízet levnější prostor na platformě Google v části Google Shopping. Ten je až o 20 % levnější než prostor, který nabízí Google samotný. To tvoří základ celé této služby. CSS program, který takto vznikl, nabízí služby srovnání cen zboží z 21 zemí evropského hospodářského prostoru a Švýcarska.

CHCI SLEVU NA GOOGLE SHOPPING >>

Blue Winston a jeho nová služba „Shopping in EU” ako CSS partner poskytuje samotnou službu a zároveň uvedenou slevu až do 20 % z ceny prokliknutí na Google Shopping reklamu. Takovou zvýhodněnou službu umí Shopping in EU poskytnout jakémukoliv inzerentovi v rámci Evropské unie, který už používá reklamy Google Shopping, nebo se teprve chce stát novým inzerentem.

Winston Bros, s. r. o. původně začínali jako klasická online agentura pro specifickou cílovou skupinu. V rámci spolupráce však přišli na to, že jejich klienti mají ve svých e-shopech velké množství produktů, které chtěli inzerovat.

A právě tady vznikla myšlenka vytvoření efektivního nástroje pro zrychlení procesů nastavení reklam.

Tak vznikl nástroj Blue Winston, který dnes používají nejen různé agentury, ale také koncoví klienti. V případě, že i vy máte zájem o automatizaci stovek až tisíců produktů na vašem e-shopu, doporučujeme podívat se na tento komplexní systém pro e-commerce reklamu v Google vyhledávání zblízka. Nejenže ušetříte čas při správě vašich Google Ads, ale zároveň získáte víc prostoru na samotnou kreativu.

Šikovný tým Blue Winston se mezi světovými agenturami v roce 2018 zařadil mezi lukrativní klíčové Google Channel Partner.

V rozhovoru sa dozvíte:

  • 00:36 Co je vlastně CSS (Comparison Shopping Service) program?
  • 02:06 Jde o srovnávač cen zboží?
  • 02:37 Jaké služby poskytuje Blue Winston jako CSS partner?
  • 03:25 Platí klienti poskytovateli CSS nebo si službu účtují v rámci svého Google účtu?
  • 05:37 Existuje nějaké omezení, například na denní rozpočet?
  • 06:40 Jsou na Slovensku ještě další CSS partneři?
  • 08:01 Je program CSS zpoplatněn?
  • 09:10 Co z toho všeho získává poskytovatel CSS?
  • 11:14  Primary link – co to je?
  • 13:10 Co když klient nemůže/nechce poskytnout svůj primary link?
  • 15:43 Jakým způsobem nastartovat spolupráci s CSS partnerem?
  • 18:09 Co když se klient z nějakých příčin rozhodne, že se službou není spokojen?
  • 19:22 Shrnutí na závěr. Hlavní výhody a doporučení.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+