1 min. doba čtení

Jak přistupovat ke vzdělávání kolegů z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Zakladatel a šéf Digitální Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak by v současnosti mělo vypadat vzdělávání v oblasti marketingu ve studentském, pracovním i podnikatelském životě. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:01 Stačí mladému člověku v marketingu jen vysoká škola?
  • 03:30 Jak přistupovat k marketingovým školením zaměstnanců?
  • 09:00 Které dovednosti a vlastnosti by měl mít budoucí marketér?
  • 16:32 Jaké pozice v marketingu by měly obsazovat eshopy?
  • 19:35 Jak motivovat zaměstnance k dalšímu vzdělávání?
  • 21:58 Přináší vzdělávání v práci lidem více štěstí?
  • 23:52 Co všechno nabízí Digitálna Univerzita?
  • 29:15 Jací jsou studenti, které zajímá Digitálna Univerzita?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitálnou Univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+