|
1 min. doba čtení

Jak přistupovat ke vzdělávání kolegů z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Zakladatel a šéf Digitální Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak by v současnosti mělo vypadat vzdělávání v oblasti marketingu ve studentském, pracovním i podnikatelském životě. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak přistupovat ke vzdělávání kolegů z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:01 Stačí mladému člověku v marketingu jen vysoká škola?
  • 03:30 Jak přistupovat k marketingovým školením zaměstnanců?
  • 09:00 Které dovednosti a vlastnosti by měl mít budoucí marketér?
  • 16:32 Jaké pozice v marketingu by měly obsazovat eshopy?
  • 19:35 Jak motivovat zaměstnance k dalšímu vzdělávání?
  • 21:58 Přináší vzdělávání v práci lidem více štěstí?
  • 23:52 Co všechno nabízí Digitálna Univerzita?
  • 29:15 Jací jsou studenti, které zajímá Digitálna Univerzita?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitálnou Univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Uživatelské testování svépomocí? Ano, dá se. Ne, není to úplně jednoduché (Honza Kvasnička)
1 min. doba čtení

Uživatelské testování svépomocí? Ano, dá se. Ne, není to úplně jednoduché (Honza Kvasnička)

Domněnky zabíjejí konverze a uživatelské testování vás z této slepé uličky dokáže elegantně vyvést. V rozhovoru se dozvíte, proč nestačí jen nainstalovat Hotjar, jak proměnit frustrující formulář v prodejní mašinu a proč i test s jedním člověkem může zachránit váš byznys. Uslyšíte reálné příběhy, chyby, úspěchy a hlavně rady, které vás naučí dívat se na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet