1min. doba čtení

Jak přistupovat ke vzdělávání kolegů z marketingu? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Zakladatel a šéf Digitální Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl, jak by v současnosti mělo vypadat vzdělávání v oblasti marketingu ve studentském, pracovním i podnikatelském životě. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:01 Stačí mladému člověku v marketingu jen vysoká škola?
  • 03:30 Jak přistupovat k marketingovým školením zaměstnanců?
  • 09:00 Které dovednosti a vlastnosti by měl mít budoucí marketér?
  • 16:32 Jaké pozice v marketingu by měly obsazovat eshopy?
  • 19:35 Jak motivovat zaměstnance k dalšímu vzdělávání?
  • 21:58 Přináší vzdělávání v práci lidem více štěstí?
  • 23:52 Co všechno nabízí Digitálna Univerzita?
  • 29:15 Jací jsou studenti, které zajímá Digitálna Univerzita?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitálnou Univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+