2 min. doba čtení

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci
Zdroj: Shopmaster

ShopMasters si zakládá na principech komunitní spolupráce a podpory, což je nyní v době ekonomických výzev důležitější než kdy jindy. Mezi hlavními speakery se objeví Petr Miklík, CMO Grizly,, Markéta Langášová, Head of Growth and Customer Lifecycle, Košík.cz, nebo Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

„Letos máme za cíl dosáhnout obratu 800 milionů a to s naším sortimentem, který je vysoce retenční. Ve své přednášce se podělím o to, jaké faktory mají v našem e-shopu největší vliv na retenci, jak to měříme a optimalizujeme. Předvedu přitom, jak efektivně používat nástroje jako Retino, Daktela a PowerBI, které nám umožňují udržovat zákaznickou zkušenost na špičkové úrovni,“ vysvětluje Petr Miklík, CMO firmy Grizly, která aktuálně působí nejen na českém a slovenském trhu, ale i v Polsku nebo třeba v Maďarsku.

Na konferenci nebudou chybět ani oblíbené mastermindy, malé organizované skupinky vedené expertem na danou problematiku. Tentokrát zaměřené na témata jako zákaznická segmentace s Honzou Jelínkem z Alensy, budování komunity s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizace nákupního košíku, retence formou e-mailingu nebo loajalita zákazníka.

„Česká e-commerce se nachází v turbulentní době, a proto je klíčové spojit síly. Naše zkušenosti s retencí mohou pomoci ostatním e-shopům přizpůsobit se a prosperovat i v tomto období. Vzájemné sdílení těchto poznatků je velkou příležitostí, jak pomoci celé komunitě,“ dodává Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail, která je společně s Heureka Group, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Více informací a kompletní program naleznete na webu https://shopmasters.cz/.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketing, data, růst. Na Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě se mluvilo věcně a bez omáčky
4 min. doba čtení

Marketing, data, růst. Na Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě se mluvilo věcně a bez omáčky

Série konferencí Ecommerce Bridge LIVE v Trnavě opět potvrdila, že o e-commerce se dá mluvit srozumitelně, věcně a zároveň inspirativně. V příjemné atmosféře, která spojovala lokální e-shopaře, marketéry i zkušené hráče z praxe, se rozebírala témata od marketingové strategie přes data a logistiku až po značku a zákaznickou zkušenost.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady
4 min. doba čtení

E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady

Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+