2 min. doba čtení

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci
Zdroj: Shopmaster

ShopMasters si zakládá na principech komunitní spolupráce a podpory, což je nyní v době ekonomických výzev důležitější než kdy jindy. Mezi hlavními speakery se objeví Petr Miklík, CMO Grizly,, Markéta Langášová, Head of Growth and Customer Lifecycle, Košík.cz, nebo Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

„Letos máme za cíl dosáhnout obratu 800 milionů a to s naším sortimentem, který je vysoce retenční. Ve své přednášce se podělím o to, jaké faktory mají v našem e-shopu největší vliv na retenci, jak to měříme a optimalizujeme. Předvedu přitom, jak efektivně používat nástroje jako Retino, Daktela a PowerBI, které nám umožňují udržovat zákaznickou zkušenost na špičkové úrovni,“ vysvětluje Petr Miklík, CMO firmy Grizly, která aktuálně působí nejen na českém a slovenském trhu, ale i v Polsku nebo třeba v Maďarsku.

Na konferenci nebudou chybět ani oblíbené mastermindy, malé organizované skupinky vedené expertem na danou problematiku. Tentokrát zaměřené na témata jako zákaznická segmentace s Honzou Jelínkem z Alensy, budování komunity s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizace nákupního košíku, retence formou e-mailingu nebo loajalita zákazníka.

„Česká e-commerce se nachází v turbulentní době, a proto je klíčové spojit síly. Naše zkušenosti s retencí mohou pomoci ostatním e-shopům přizpůsobit se a prosperovat i v tomto období. Vzájemné sdílení těchto poznatků je velkou příležitostí, jak pomoci celé komunitě,“ dodává Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail, která je společně s Heureka Group, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Více informací a kompletní program naleznete na webu https://shopmasters.cz/.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Brunch: Zvyšte lokální prodeje vašeho e-shopu
3 min. doba čtení

Ecommerce Brunch: Zvyšte lokální prodeje vašeho e-shopu

Chcete expandovat se svým e-shopem za hranice Česka a Slovenska? Ecommerce Brunch přichází s dynamickým formátem krátkých, ale nabitých přednášek, které vám nabídnou praktická řešení pro expanzi. Vyzkoušejte na vlastní kůži Pecha Kucha styl, kde každý řečník má jen 6 minut a 40 vteřin, aby vám předal to nejdůležitější. Čekají vás reálné zkušenosti od špičkových […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Konference Social Restart 2024 se zaměří na digitální balanc
3 min. doba čtení

Konference Social Restart 2024 se zaměří na digitální balanc

Digitální agentura Taste pořádá už šestý ročník konference Social Restart, který se bude konat 19. září 2024 v Kině Lucerna. Letošním tématem konference bude hledání zdravé rovnováhy mezi časem stráveným online a offline. Mezi řečníky se tak objeví nejen marketéři specializující se na sociální sítě, ale také psychologové, sociologové nebo odborníci na dezinformace. Těšit se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Blíží se další ShopMasters: E-commerce se připravuje na hlavní nákupní sezónu
3 min. doba čtení

Blíží se další ShopMasters: E-commerce se připravuje na hlavní nákupní sezónu

Už 5. září 2024 se uskuteční šestý ročník konference ShopMasters. Letos se e-shopaři setkají se špičkami české a slovenské e-commerce v Bratislavě a zaměří se na zlepšení výkonu e-shopů v hlavní nákupní sezoně roku. Na setkání se o své zkušenosti podělí tři leadeři z řad e-shopů – zakladatel společnosti Dedoles Jaroslav Chrapko, provozní ředitel společnosti […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+