2 min. doba čtení

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci

Akce ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům se uskuteční 15. února ve Visionary v pražských Holešovicích. Tentokrát se zaměří na sdílení zkušeností a know-how z oblasti zákaznické retence. Své osvědčené přístupy platné i v době krize představí formou přednášek a mastermindů experti z Košíku, Grizly nebo Alensy.

Jak přimět zákazníky k opakovaným nákupům? Na akci ShopMasters poradí experti na retenci
Zdroj: Shopmaster

ShopMasters si zakládá na principech komunitní spolupráce a podpory, což je nyní v době ekonomických výzev důležitější než kdy jindy. Mezi hlavními speakery se objeví Petr Miklík, CMO Grizly,, Markéta Langášová, Head of Growth and Customer Lifecycle, Košík.cz, nebo Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

„Letos máme za cíl dosáhnout obratu 800 milionů a to s naším sortimentem, který je vysoce retenční. Ve své přednášce se podělím o to, jaké faktory mají v našem e-shopu největší vliv na retenci, jak to měříme a optimalizujeme. Předvedu přitom, jak efektivně používat nástroje jako Retino, Daktela a PowerBI, které nám umožňují udržovat zákaznickou zkušenost na špičkové úrovni,“ vysvětluje Petr Miklík, CMO firmy Grizly, která aktuálně působí nejen na českém a slovenském trhu, ale i v Polsku nebo třeba v Maďarsku.

Na konferenci nebudou chybět ani oblíbené mastermindy, malé organizované skupinky vedené expertem na danou problematiku. Tentokrát zaměřené na témata jako zákaznická segmentace s Honzou Jelínkem z Alensy, budování komunity s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizace nákupního košíku, retence formou e-mailingu nebo loajalita zákazníka.

„Česká e-commerce se nachází v turbulentní době, a proto je klíčové spojit síly. Naše zkušenosti s retencí mohou pomoci ostatním e-shopům přizpůsobit se a prosperovat i v tomto období. Vzájemné sdílení těchto poznatků je velkou příležitostí, jak pomoci celé komunitě,“ dodává Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail, která je společně s Heureka Group, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Více informací a kompletní program naleznete na webu https://shopmasters.cz/.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge