1min. doba čtení

Jak nastavit budování značky tak, aby fungovala dlouhodobě? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pro e-shopy není jen o logu a barvách. O různých oblastech brandingu jsme si povídali s Andrejem Mitášem, generálním ředitelem společnosti GALTON Brands. Od složitosti procesu, přes návaznost výstupů až po správnou komunikaci nové značky. To a mnohem více se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Je holistická metoda způsob, jakým by se značka měla dívat na branding?
  • 02:42 Je značka jen logo?
  • 03:15 A co znamená branding, když jde o e-commerce?
  • 04:16 Proč je tento proces tak složitý?
  • 06:40 Jak se k procesu budování značky postavit správně?
  • 08:25 Jak poznám, že nemám něco správně nastavené?
  • 11:24 Proč je dobré udržovat kontinuitu v komunikaci?
  • 13:59 Jaké jsou nejdůležitější prvky značky, pokud jde o e-commerce?
  • 17:42 K čemu slouží brand book?
  • 18:31 Je třeba zákazníky nějak informovat o změnách v brandingu?
  • 22:32 Co je důležité vědět před změnou značky?
  • 25:22 A naopak, jak poznám, že mám branding nastavený dobře?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GALTON Brands
Tento článek ti přináší

GALTON Brands

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
1min. doba čtení

Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Přechod z neplaceného obsahu na ten placený bývá ve většině případů extrémně náročný a bolestivý. Lidé si už zvykli, že mají něco zadarmo a nyní je najednou přesvědčovat, aby platili, se zdá být nemožné. Toldo jako aplikace pro podcastery se snaží změnit smýšlení lidí, proč by měli své oblíbené tvůrce podporovat. Jak se do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+