1 min. doba čtení

Jak nastavit budování značky tak, aby fungovala dlouhodobě? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pro e-shopy není jen o logu a barvách. O různých oblastech brandingu jsme si povídali s Andrejem Mitášem, generálním ředitelem společnosti GALTON Brands. Od složitosti procesu, přes návaznost výstupů až po správnou komunikaci nové značky. To a mnohem více se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Je holistická metoda způsob, jakým by se značka měla dívat na branding?
  • 02:42 Je značka jen logo?
  • 03:15 A co znamená branding, když jde o e-commerce?
  • 04:16 Proč je tento proces tak složitý?
  • 06:40 Jak se k procesu budování značky postavit správně?
  • 08:25 Jak poznám, že nemám něco správně nastavené?
  • 11:24 Proč je dobré udržovat kontinuitu v komunikaci?
  • 13:59 Jaké jsou nejdůležitější prvky značky, pokud jde o e-commerce?
  • 17:42 K čemu slouží brand book?
  • 18:31 Je třeba zákazníky nějak informovat o změnách v brandingu?
  • 22:32 Co je důležité vědět před změnou značky?
  • 25:22 A naopak, jak poznám, že mám branding nastavený dobře?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GALTON Brands
Tento článek ti přináší

GALTON Brands

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+