1 min. doba čtení

Jak nastavit budování značky tak, aby fungovala dlouhodobě? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pro e-shopy není jen o logu a barvách. O různých oblastech brandingu jsme si povídali s Andrejem Mitášem, generálním ředitelem společnosti GALTON Brands. Od složitosti procesu, přes návaznost výstupů až po správnou komunikaci nové značky. To a mnohem více se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Je holistická metoda způsob, jakým by se značka měla dívat na branding?
  • 02:42 Je značka jen logo?
  • 03:15 A co znamená branding, když jde o e-commerce?
  • 04:16 Proč je tento proces tak složitý?
  • 06:40 Jak se k procesu budování značky postavit správně?
  • 08:25 Jak poznám, že nemám něco správně nastavené?
  • 11:24 Proč je dobré udržovat kontinuitu v komunikaci?
  • 13:59 Jaké jsou nejdůležitější prvky značky, pokud jde o e-commerce?
  • 17:42 K čemu slouží brand book?
  • 18:31 Je třeba zákazníky nějak informovat o změnách v brandingu?
  • 22:32 Co je důležité vědět před změnou značky?
  • 25:22 A naopak, jak poznám, že mám branding nastavený dobře?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GALTON Brands
Tento článek ti přináší

GALTON Brands

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč zůstal Muziker Muzikerem? Nebo jak na úspěšný rebranding? (Monika Klísková, Muziker)
1 min. doba čtení

Proč zůstal Muziker Muzikerem? Nebo jak na úspěšný rebranding? (Monika Klísková, Muziker)

Dělat rebranding je skutečné peklo. Kdo si to zažil, ví, o čem mluvíme. Ale dělat ho dvakrát během krátké doby chce skutečně odvahu. Ale když se to udělá pořádně, má to extrémní dopad na vaši společnost. Proč toto museli v Muzikeru absolvovat dvakrát, než si vybírali partnera pro tento proces a co všechno museli po […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak ví banka reálné a opravdu pomoci e-commerce firmě? (Pavel Bogár, Tatra banka)
1 min. doba čtení

Jak ví banka reálné a opravdu pomoci e-commerce firmě? (Pavel Bogár, Tatra banka)

Bankovní subjekty, telekomunikace či pojišťovny nejsou většinou příliš pozitivní témata k rozebírání. Avšak v tomto případě může být opak pravdou. Když se banka věnuje aktivitám na pomoc podnikatelům a vyvine pro ně celý ekosystém, najednou to všem zúčastněným dává smysl. Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka, zda je takové financování možné pouze pro klienty […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+