1min. doba čtení

Jak nastavit budování značky tak, aby fungovala dlouhodobě? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pro e-shopy není jen o logu a barvách. O různých oblastech brandingu jsme si povídali s Andrejem Mitášem, generálním ředitelem společnosti GALTON Brands. Od složitosti procesu, přes návaznost výstupů až po správnou komunikaci nové značky. To a mnohem více se dozvíte v tomto inspirativním rozhovoru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Je holistická metoda způsob, jakým by se značka měla dívat na branding?
  • 02:42 Je značka jen logo?
  • 03:15 A co znamená branding, když jde o e-commerce?
  • 04:16 Proč je tento proces tak složitý?
  • 06:40 Jak se k procesu budování značky postavit správně?
  • 08:25 Jak poznám, že nemám něco správně nastavené?
  • 11:24 Proč je dobré udržovat kontinuitu v komunikaci?
  • 13:59 Jaké jsou nejdůležitější prvky značky, pokud jde o e-commerce?
  • 17:42 K čemu slouží brand book?
  • 18:31 Je třeba zákazníky nějak informovat o změnách v brandingu?
  • 22:32 Co je důležité vědět před změnou značky?
  • 25:22 A naopak, jak poznám, že mám branding nastavený dobře?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GALTON Brands
Tento článek ti přináší

GALTON Brands

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1min. doba čtení

Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvělý nápad na název společnosti, ale už je někde registrován jako ochranná známka. Jistě se vám to během života už někdy stalo. Ale proč byste to měli řešit i pro vlastní podnikání? Co jsou vůbec ochranné známky, jak celý proces registrace probíhá a kolik to stojí nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl JUDr. Jan […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+